Ugrás a tartalomhoz

Attendance Without Presence: Measuring Cognitive Class Avoidance Among Students

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.lib.unideb.hu/CEJER/article/view/9786
Archívum: The Central European Journal of Educational Research
Gyűjtemény: Open Access DRIVERset
Research papers
Cím:
Attendance Without Presence: Measuring Cognitive Class Avoidance Among Students
Létrehozó:
Nagel, Arvid
Biedermann, Horst
Kiadó:
Dátum:
2021-11-29
Téma:
Tartalmi leírás:
Nyelv:
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37441/cejer/2021/3/3/9786
Forrás:
Central European Journal of Educational Research; Évf. 3 szám 3 (2021): Pandemic Education; 71-82
2677-0326
Kapcsolat:
Létrehozó: