Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
3. és 6. osztály közötti hallássérült tanulók írásbeli közlésének vizsgálata egy új teszt alapján (adatgyűjtés, feldolgozás) |
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/62112 |
|---|---|
| Archívum: | EDIT |
| Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK) Szakdolgozatok (GYMRI) |
| Cím: |
3. és 6. osztály közötti hallássérült tanulók írásbeli közlésének vizsgálata egy új teszt alapján (adatgyűjtés, feldolgozás)
|
| Létrehozó: |
Ésik, Tímea
|
| Közreműködő: |
Bodorné Németh, Tünde
|
| Dátum: |
2019
|
| Téma: |
hallássérült gyermekek - vizsgálat
hallássérült személyek - szövegalkotás
hallássérült gyermekek - nyelvi fejlődés
szakdolgozat
|
| Tartalmi leírás: |
A dolgozatíró bemutatja az Írásbeli közlés (Csányi, 2017) című új tesztet, elemzi, összehasonlítja és értelmezi a kapott eredményeket. Új ötletként a diákok egy részével a tesztet jelnyelven is felveszi, melyet digitálisan rögzít. A tartalmi szint szempontjából összehasonlítja az elért eredményeket. Ezek értelmezéséhez a tipikus és atipikus nyelvi- és beszédfejlődés, illetve az írásbeli szövegalkotás szakirodalmait is integrálja.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: | |
| Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|