Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
3. és 6. osztály közötti hallássérült tanulók írásbeli közlésének vizsgálata egy új teszt alapján (adatgyűjtés, feldolgozás) |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/62112 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK) Szakdolgozatok (GYMRI) |
Cím: |
3. és 6. osztály közötti hallássérült tanulók írásbeli közlésének vizsgálata egy új teszt alapján (adatgyűjtés, feldolgozás)
|
Létrehozó: |
Ésik, Tímea
|
Közreműködő: |
Bodorné Németh, Tünde
|
Dátum: |
2019
|
Téma: |
hallássérült gyermekek - vizsgálat
hallássérült személyek - szövegalkotás
hallássérült gyermekek - nyelvi fejlődés
szakdolgozat
|
Tartalmi leírás: |
A dolgozatíró bemutatja az Írásbeli közlés (Csányi, 2017) című új tesztet, elemzi, összehasonlítja és értelmezi a kapott eredményeket. Új ötletként a diákok egy részével a tesztet jelnyelven is felveszi, melyet digitálisan rögzít. A tartalmi szint szempontjából összehasonlítja az elért eredményeket. Ezek értelmezéséhez a tipikus és atipikus nyelvi- és beszédfejlődés, illetve az írásbeli szövegalkotás szakirodalmait is integrálja.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: | |
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|