Ugrás a tartalomhoz

3. és 6. osztály közötti hallássérült tanulók írásbeli közlésének vizsgálata egy új teszt alapján (adatgyűjtés, feldolgozás)

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/62112
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK)
Szakdolgozatok (GYMRI)
Cím:
3. és 6. osztály közötti hallássérült tanulók írásbeli közlésének vizsgálata egy új teszt alapján (adatgyűjtés, feldolgozás)
Létrehozó:
Ésik, Tímea
Közreműködő:
Bodorné Németh, Tünde
Dátum:
2019
Téma:
hallássérült gyermekek - vizsgálat
hallássérült személyek - szövegalkotás
hallássérült gyermekek - nyelvi fejlődés
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
A dolgozatíró bemutatja az Írásbeli közlés (Csányi, 2017) című új tesztet, elemzi, összehasonlítja és értelmezi a kapott eredményeket. Új ötletként a diákok egy részével a tesztet jelnyelven is felveszi, melyet digitálisan rögzít. A tartalmi szint szempontjából összehasonlítja az elért eredményeket. Ezek értelmezéséhez a tipikus és atipikus nyelvi- és beszédfejlődés, illetve az írásbeli szövegalkotás szakirodalmait is integrálja.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess