Ugrás a tartalomhoz

The long-term impact of learner-learner interaction on L2 English development

  • Metaadatok
Tartalom: https://real-phd.mtak.hu/1048/
Archívum: REAL-PhD
Gyűjtemény: Status = Defended
Subject = P Language and Literature / nyelvészet és irodalom: P1 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában
Type = Thesis
University = Pannon Egyetem
Cím:
The long-term impact of learner-learner interaction on L2 English development
Létrehozó:
Aziez, Feisal
Dátum:
2021
Téma:
L1 Education (General) / oktatás általában
P1 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet
Nyelv:
angol
Típus:
Thesis
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Aziez, Feisal (2021) The long-term impact of learner-learner interaction on L2 English development. PhD thesis, Pannon Egyetem.
Kapcsolat:
MTMT:32208316 10.18136/PE.2021.776