Ugrás a tartalomhoz

Foreign language teachers’ attitudes towards multilingual pedagogy in Indonesia: an explanatory sequential study

  • Metaadatok
Tartalom: http://real-phd.mtak.hu/1047/
Archívum: REAL-PhD
Gyűjtemény: Status = Defended
Subject = P Language and Literature / nyelvészet és irodalom: P1 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában
Type = Thesis
University = Pannon Egyetem
Cím:
Foreign language teachers’ attitudes towards multilingual pedagogy in Indonesia: an explanatory sequential study
Létrehozó:
Failasofah, Failasofah
Dátum:
2021
Téma:
L1 Education (General) / oktatás általában
P1 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet
Nyelv:
angol
Típus:
Thesis
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Failasofah, Failasofah (2021) Foreign language teachers’ attitudes towards multilingual pedagogy in Indonesia: an explanatory sequential study. PhD thesis, Pannon Egyetem.
Kapcsolat:
MTMT:32208278 10.18136/PE.2021.775