Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference |
| Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/6811/ |
|---|---|
| Archívum: | Corvinus Kutatások |
| Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Type = Book |
| Cím: |
“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference
|
| Közreműködő: |
Mitev, Ariel Zoltán
Csordás, Tamás
Horváth, Dóra
Boros, Kitti
|
| Kiadó: |
Budapesti Corvinus Egyetem
|
| Dátum: |
2021
|
| Téma: |
Marketing
|
| Nyelv: |
magyar
magyar
|
| Típus: |
Book
PeerReviewed
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
Mitev, Ariel Zoltán and Csordás, Tamás and Horváth, Dóra and Boros, Kitti, eds. (2021) “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 9789635038718
|
| Kapcsolat: |