Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése |
| Tartalom: | http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/34646 |
|---|---|
| Archívum: | Iskolakultúra |
| Gyűjtemény: | Kritika |
| Cím: |
A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése
|
| Létrehozó: |
Sebestyén, Krisztina
|
| Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
|
| Dátum: |
2021-05-02
|
| Téma: |
hátrányos helyzet
kompetenciák
területiség
|
| Tartalmi leírás: |
Hegedűs Roland (2020). Kompetenciák – Hátrányok – Térségek. Avagy honnan, s hogyan jutnak el a hátrányos helyzetűek a felsőoktatásba? Debreceni Egyetemi Kiadó.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: | |
| Forrás: |
Iskolakultúra; Évf. 31 szám 5 (2021); 125-128
1588-0818
1215-5233
|
| Kapcsolat: |