Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése |
Tartalom: | http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/34646 |
---|---|
Archívum: | Iskolakultúra |
Gyűjtemény: | Kritika |
Cím: |
A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése
|
Létrehozó: |
Sebestyén, Krisztina
|
Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
|
Dátum: |
2021-05-02
|
Téma: |
hátrányos helyzet
kompetenciák
területiség
|
Tartalmi leírás: |
Hegedűs Roland (2020). Kompetenciák – Hátrányok – Térségek. Avagy honnan, s hogyan jutnak el a hátrányos helyzetűek a felsőoktatásba? Debreceni Egyetemi Kiadó.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: | |
Forrás: |
Iskolakultúra; Évf. 31 szám 5 (2021); 125-128
1588-0818
1215-5233
|
Kapcsolat: |