Ugrás a tartalomhoz

A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése

  • Metaadatok
Tartalom: http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/34646
Archívum: Iskolakultúra
Gyűjtemény: Kritika
Cím:
A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése
Létrehozó:
Sebestyén, Krisztina
Kiadó:
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Dátum:
2021-05-02
Téma:
hátrányos helyzet
kompetenciák
területiség
Tartalmi leírás:
Hegedűs Roland (2020). Kompetenciák – Hátrányok – Térségek. Avagy honnan, s hogyan jutnak el a hátrányos helyzetűek a felsőoktatásba? Debreceni Egyetemi Kiadó.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Forrás:
Iskolakultúra; Évf. 31 szám 5 (2021); 125-128
1588-0818
1215-5233
Kapcsolat: