Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
3. és 4. évfolyamos tanulásban akadályozott gyerekek beszédészlelésének és olvasástechnikájának elemzése |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/57581 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK) Szakdolgozatok (ATIVIK) |
Cím: |
3. és 4. évfolyamos tanulásban akadályozott gyerekek beszédészlelésének és olvasástechnikájának elemzése
|
Létrehozó: |
Kuncze, Tímea
|
Közreműködő: |
Macher, Mónika
|
Dátum: |
2017
|
Téma: |
tanulásban akadályozott tanulók - olvasási készség
beszédészlelési zavar - iskoláskor
nyelvi képesség - olvasás
GMP-diagnosztika
szakdolgozat
|
Tartalmi leírás: |
A dolgozatban leírt kutatás célja, hogy összehasonlítsa a 3. és 4. évfolyamos, tanulásban akadályozott és többségi, tipikusan fejlődő gyermekek beszédészlelési-, beszédmegértési-, valamint olvasástechnikai készségeit, képességeit, különösen figyelve a beszédészlelési és olvasási folyamatok között megjelenő összefüggésekre.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/masterThesis
|
Formátum: |
application/pdf
application/pdf
|
Azonosító: | |
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|