Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
3. és 4. évfolyamos tanulásban akadályozott gyerekek beszédészlelésének és olvasástechnikájának elemzése |
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/57581 |
|---|---|
| Archívum: | EDIT |
| Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK) Szakdolgozatok (ATIVIK) |
| Cím: |
3. és 4. évfolyamos tanulásban akadályozott gyerekek beszédészlelésének és olvasástechnikájának elemzése
|
| Létrehozó: |
Kuncze, Tímea
|
| Közreműködő: |
Macher, Mónika
|
| Dátum: |
2017
|
| Téma: |
tanulásban akadályozott tanulók - olvasási készség
beszédészlelési zavar - iskoláskor
nyelvi képesség - olvasás
GMP-diagnosztika
szakdolgozat
|
| Tartalmi leírás: |
A dolgozatban leírt kutatás célja, hogy összehasonlítsa a 3. és 4. évfolyamos, tanulásban akadályozott és többségi, tipikusan fejlődő gyermekek beszédészlelési-, beszédmegértési-, valamint olvasástechnikai készségeit, képességeit, különösen figyelve a beszédészlelési és olvasási folyamatok között megjelenő összefüggésekre.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/masterThesis
|
| Formátum: |
application/pdf
application/pdf
|
| Azonosító: | |
| Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|