Ugrás a tartalomhoz

3. és 4. évfolyamos tanulásban akadályozott gyerekek beszédészlelésének és olvasástechnikájának elemzése

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/57581
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK)
Szakdolgozatok (ATIVIK)
Cím:
3. és 4. évfolyamos tanulásban akadályozott gyerekek beszédészlelésének és olvasástechnikájának elemzése
Létrehozó:
Kuncze, Tímea
Közreműködő:
Macher, Mónika
Dátum:
2017
Téma:
tanulásban akadályozott tanulók - olvasási készség
beszédészlelési zavar - iskoláskor
nyelvi képesség - olvasás
GMP-diagnosztika
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
A dolgozatban leírt kutatás célja, hogy összehasonlítsa a 3. és 4. évfolyamos, tanulásban akadályozott és többségi, tipikusan fejlődő gyermekek beszédészlelési-, beszédmegértési-, valamint olvasástechnikai készségeit, képességeit, különösen figyelve a beszédészlelési és olvasási folyamatok között megjelenő összefüggésekre.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Formátum:
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess