Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
Cyberbullying Prevention: Which Design Features Foster the Effectiveness of School-Based Programs? A Meta-Analytic Approach |
Tartalom: | https://intersections.tk.mta.hu/index.php/intersections/article/view/648 |
---|---|
Archívum: | Intersections |
Gyűjtemény: | Articles |
Cím: |
Cyberbullying Prevention: Which Design Features Foster the Effectiveness of School-Based Programs? A Meta-Analytic Approach
|
Létrehozó: |
Hajnal, Aron
|
Kiadó: | |
Dátum: |
2021-05-13
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.17356/ieejsp.v7i1.648
|
Forrás: |
2416-089X
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |