Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
Cyberbullying Prevention: Which Design Features Foster the Effectiveness of School-Based Programs? A Meta-Analytic Approach |
| Tartalom: | https://intersections.tk.mta.hu/index.php/intersections/article/view/648 |
|---|---|
| Archívum: | Intersections |
| Gyűjtemény: | Articles |
| Cím: |
Cyberbullying Prevention: Which Design Features Foster the Effectiveness of School-Based Programs? A Meta-Analytic Approach
|
| Létrehozó: |
Hajnal, Aron
|
| Kiadó: | |
| Dátum: |
2021-05-13
|
| Tartalmi leírás: | |
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.17356/ieejsp.v7i1.648
|
| Forrás: |
2416-089X
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |