Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A férfi testkép a média és a reklámok tükrében |
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/53662 |
|---|---|
| Archívum: | EDIT |
| Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK) Szakdolgozatok (Egészségfejlesztési és Sporttudomány Intézet) |
| Cím: |
A férfi testkép a média és a reklámok tükrében
|
| Létrehozó: |
Forgács Nándor
|
| Közreműködő: |
Dibusz István
|
| Dátum: |
2020-04-19
|
| Téma: |
énkép
testideál
testképzavar
izomdiszmorfia
médiahatás
férfiak
szakdolgozat
|
| Tartalmi leírás: |
A média, a közösségi média és az ezekben megjelenő reklámok hatással vannak a testképre. Ezen tényezők nagy hatást – és elsősorban káros hatást – gyakorolnak a férfiak testképére; ezáltal jelentős szerepet játszanak a testi elégedetlenség, negatív testkép vagy szélsőséges esetben a testképzavarok kialakulásában, ami a férfiak esetében jellemzően izomdiszmorfiás zavarként jelentkezik.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
elte:R4Q2EN
|
| Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/closedAccess
|