Ugrás a tartalomhoz

A férfi testkép a média és a reklámok tükrében

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/53662
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK)
Szakdolgozatok (Egészségfejlesztési és Sporttudomány Intézet)
Cím:
A férfi testkép a média és a reklámok tükrében
Létrehozó:
Forgács Nándor
Közreműködő:
Dibusz István
Dátum:
2020-04-19
Téma:
énkép
testideál
testképzavar
izomdiszmorfia
médiahatás
férfiak
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
A média, a közösségi média és az ezekben megjelenő reklámok hatással vannak a testképre. Ezen tényezők nagy hatást – és elsősorban káros hatást – gyakorolnak a férfiak testképére; ezáltal jelentős szerepet játszanak a testi elégedetlenség, negatív testkép vagy szélsőséges esetben a testképzavarok kialakulásában, ami a férfiak esetében jellemzően izomdiszmorfiás zavarként jelentkezik.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:R4Q2EN
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess