Ugrás a tartalomhoz

A család, az intézmények és a fejlesztések hatása a tanulási és/vagy viselkedési zavarral küzdő gyermekekre

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/51644
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK)
Szakdolgozatok (GYOPSZI)
Cím:
A család, az intézmények és a fejlesztések hatása a tanulási és/vagy viselkedési zavarral küzdő gyermekekre
Létrehozó:
Zugmann, Mónika Eszter
Közreműködő:
Bolla, Veronika
Dátum:
2015
Téma:
szakdolgozat
sajátos nevelési igényű gyermekek -- tanulási zavar
sajátos nevelési igényű gyermekek -- viselkedészavar
sajátos nevelési igényű gyermekek -- magatartászavar
Tartalmi leírás:
Kutatásom célja, hogy kiderítsem, lehet-e, szükséges-e a vizsgálati módszereket, a diagnosztikus munkát tovább fejleszteni annak érdekében, hogy minden gyermek valóban a számára leginkább megfelelő diagnózist és ezáltal a legmegfelelőbb, komplex segítséget kapja meg? Szeretnék képet kapni a szülők és a pedagógusok szempontjából, ezek összehasonlításából a család, az intézmények és a fejlesztések hatásairól.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess