Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
Eltérő felsőfokú végzettségek és szakképzettségek hatásának vizsgálata a munkavállalók digitális kompetencia állapotára |
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/51394 |
|---|---|
| Archívum: | EDIT |
| Gyűjtemény: |
ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (EKL) Hagyományok és kihívások Hagyományok és kihívások VIII. Tanulmányok Hagyományok és kihívások VIII. |
| Cím: |
Eltérő felsőfokú végzettségek és szakképzettségek hatásának vizsgálata a munkavállalók digitális kompetencia állapotára
|
| Létrehozó: |
Eszenyiné Borbély, Mária
|
| Kiadó: |
Budapest
ELTE Egyetemi Könyvtár és Levéltár
|
| Dátum: |
2020
|
| Tartalmi leírás: |
A közelmúltban az EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001 Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek pályázati konstrukció Az én könyvtáram című kiemelt projektjének keretében két országos reprezentatív felmérés valósult meg digitális kompetencia témában. Az egyikben közel kétezer könyvtáros, a másikban pedig több mint nyolcszáz pedagógus vett részt. További vizsgálatok is zajlottak gazdaságinformatikus és informatikus könyvtáros egyetemista hallgatók körében, arra keresve a választ, hogy a képzés milyen hatást gyakorol a digitális kompetencia állapotukra. A tanulmány bemutatja a kutatások legfontosabb eredményeit, részletesen ismertetve, hogy melyek azok a digitáliskompetencia-területek és kompetenciák, amelyek esetében egyértelműen kimutatható a képzés és a végzettség kompetenciaszintet befolyásoló hatása. A kutatás eredményei tényszerűen igazolták, hogy a felsőfokú könyvtárosképzés kifejezetten nagy mértékben erősíti a hallgatók digitális kompetenciáit.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/bookPart
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
BOOKTITLE: Hagyományok és kihívások VIII. : Országos Könyvtárszakmai Nap, 2019.
elte:Szabó Panna; Székelyné Török Tünde
Hagyományok és kihívások VIII. : Országos Könyvtárszakmai Nap, 2019.
elte:10.21862/HagyKihiv_2019.79
elte:92
elte:79
|
| Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|