Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
| 
					  			 | 
			
	  			Digital changeover − the experience of the first week
			 | 
      	
| Tartalom: | http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/33502 | 
|---|---|
| Archívum: | Iskolakultúra | 
| Gyűjtemény: | körkép: oktatás járvány idején | 
| Cím: | 
								 
					Digital changeover − the experience of the first week
				 
								
					Digitális átállás – az első hét tapasztalatai
				 
								 | 
			
| Létrehozó: | 
										 
						Mariann, Fekete
					 
									 | 
			
| Kiadó: | 
													 
					Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
										 
												 | 
			
| Dátum: | 
													 
					2020-09-01
										 
												 | 
	    	
| Téma: | 
													 
					digital education
										 
																	
					COVID-19
										 
																	
					sentiment analysis
										 
																	
					ICT devices
										 
																	
					comments
										 
																	
					digitális oktatás
										 
																	
					COVID-19
										 
																	
					szentiment analízis
										 
																	
					IKT eszközök
										 
																	
					hozzászólások
										 
												 | 
			
| Tartalmi leírás: | 
				   									 
					Due to corona virus pandemics, in numerous countries of the world schools closed for a while, digital education and distance learning was introduced in order to reduce the danger of infection. The extent of the adaptation to the new education system for schools, teachers and pupils depends on the features of the given country’s education system, the proportion of GDP spent on education, the degree of the digitization in the given country, the availability of IT devices for teachers and students, how competent teachers and students are in terms of possessing computer skills, and  what their issue-related attitude and motivation is. In this study, I attempt to map the opinions of teachers, students and parents appearing in social media about the lately and quite quickly introduced, “forced” digital education in Hungary. Also, I endeavour to describe the emerging patterns and to observe problems with sentiment analysis.
										 
								   									
					A koronavírus járvány következtében a világ számos országában rövidebb – hosszabb időre bezárnak az iskolák és digitális munkarendre, távoktatásra állnak át a fertőzésveszély csökkentése érdekében. Az, hogy miként tudnak helytállni ebben az új oktatási szisztémában az iskolák, a pedagógusok és a tanulók, az nagyon erősen összefügg többek között az adott ország oktatási rendszerének jellemzőivel, az oktatásra fordított GDP arányával, az oktatás digitalizáltságának fokával, a pedagógusok és tanulók IKT eszközökkel való ellátottságával, a szükséges technikai készségek birtoklásával, az ezzel kapcsolatos attitűddel és a motivációval. Magyarországon a digitális oktatásra való átállásra rendkívül rövid határidővel rákényszerített felek (tanárok, tanulók, szülők) közösségi médiában megjelenő véleményének feltérképezésére, a kirajzolódó mintázatok megragadására, problémaészlelésre vállalkozunk ebben a tanulmányban egy szentiment analízis révén.
										 
												 | 
	    	
| Nyelv: | 
																 
						magyar
												 
														 | 
			
| Típus: | 
													 
					info:eu-repo/semantics/article
										 
																	
					info:eu-repo/semantics/publishedVersion
										 
												 | 
			
| Formátum: | 
													 
					application/pdf
										 
												 | 
			
| Azonosító: | 
													
																	 
					10.14232/ISKKULT.2020.9.77
										 
												 | 
			
| Forrás: | 
													 
					Iskolakultúra; Vol 30 No 9 (2020); 77-95
										 
																	
					Iskolakultúra; Évf. 30 szám 9 (2020); 77-95
										 
																	
					1588-0818
										 
																	
					1215-5233
										 
												 | 
			
| Kapcsolat: |