Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A rekvencia-függő Thevenin impedancia analitikus közelítése új módszerrel
|
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10598/11221 |
|---|---|
| Archívum: | EDA |
| Gyűjtemény: |
2. AZ EME KIADVÁNYAI - PUBLICAȚII PROPRII (SMA) - OWN PUBLICATIONS (TMS) - EIGENE VERÖFFENTLICHUNGEN (SMV)
Műszaki Tudományos Füzetek - FMTÜ Sorozatok - Serii - Series - Bücherreihen 2010 - FMTÜ XV. sz. |
| Cím: |
A rekvencia-függő Thevenin impedancia analitikus közelítése új módszerrel
Novel Analytical Approximation Method of Frequency Dependent Thevenin Impedance
|
| Létrehozó: |
Kiss, Péter
|
| Közreműködő: |
Bitay, Enikő
|
| Kiadó: |
Erdélyi Múzeum-Egyesület
|
| Dátum: |
2010-11-17T14:30:29Z
2010-11-17T14:30:29Z
2010
|
| Téma: |
Számítógépes szimuláció
Felharmonikusok
Hálózati minőség
Vasúti vontatás
Analitikus számítások
Computer simulation
Harmonic effect
Power quality
Traction supply systems
Analytical calculation
|
| Tartalmi leírás: |
Abstract
The Thevenin equivalent representation is widely used in the harmonic distortion studies. For network representation it is necessary to use the driving point impedance in function of the frequency, which can be determined by computer simulation or site measurement.
The authors are working on the modeling of penetration and elimination of harmonic disturbance originating from the high power railways. The presented novel approximation of the frequency dependent network impedance results better accuracy of the frequency domain simulation. In this paper the improved accuracy achieved using the proposed analytical approximation method is discussed on the example of a railway substation.
Összefoglalás
A hálózati visszahatás tárgyalása során a Thevenin helyettesítő kapcsolás széles körben alkalmazott. A mögöttes hálózat a legegyszerűbben egy mérésponti impedancia helygörbével modellezhető, ami számítógépes szimuláció vagy helyszíni mérések eredménye.
A szerzők a nagyvasúti villamos vontatás hálózati visszahatásának és csökkentési lehetőségeinek modellezésével foglalkoznak. A frekvenciafüggő mögöttes hálózat cikkben ismertetett új közelítése a frekvencia-tartományi számítások pontosságát növeli. Jelen cikk az új analitikus közelítési módszert ismerteti egy vasúti alállomás példáján.
161 - 164
|
| Nyelv: |
magyar
angol
|
| Típus: |
Article
|
| Formátum: |
Adobe PDF
application/pdf
|
| Azonosító: | |
| Forrás: |
Erdélyi Múzeum-Egyesület
|
| Kapcsolat: |
Fiatal Műszaki Tudományos Ülésszaka 15
|
| Létrehozó: |
Erdélyi Múzeum-Egyesület
|