Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1834/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Business economics Subject = Management, business policy, business strategy Subject = Commerce and tourism Subject = Information economy Subject = Media and communication Subject = Decision making Type = Book Section |
Cím: |
A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében
|
Létrehozó: |
Gyulavári, Tamás
Hubert, József
|
Kiadó: |
SZTE GTK
|
Dátum: |
2014-08-27
|
Téma: |
Decision making
Information economy
Commerce and tourism
Business economics
Marketing
Media and communication
Management, business policy, business strategy
|
Tartalmi leírás: |
Az online marketing erősödése következtében a vállalatok a marketing költségvetésük egyre nagyobb arányát költik el erre a területre és ezzel párhuzamosan megnövekedett az igény az új eszközök hatásának mérésére is. A technikai adottságokból adódóan ugyanakkor az offline környezetben kialakított és alkalmazott mérési eljárások, illetve mutatók nem alkalmazhatóak egy az egyben az offline kampányok mérése során.
A tanulmány célja, hogy az online és az offline kampányok esetében megvizsgálja és összehasonlítsa a hatékonyság és a hatásosság mérésének az elméleti megközelítésből, illetve a gyakorlati alkalmazásból eredő különbségeit. A kutatás rámutat azokra a lehetséges mérési eljárásokra, mutatórendszerre, amelyek lehetővé teszik a két csatornán elért teljesítmény integrált vizsgálatát.
|
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. ISBN 978-963-306-312-5
|
Kapcsolat: |