Ugrás a tartalomhoz

A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1834/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Business economics
Subject = Management, business policy, business strategy
Subject = Commerce and tourism
Subject = Information economy
Subject = Media and communication
Subject = Decision making
Type = Book Section
Cím:
A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében
Létrehozó:
Gyulavári, Tamás
Hubert, József
Kiadó:
SZTE GTK
Dátum:
2014-08-27
Téma:
Decision making
Information economy
Commerce and tourism
Business economics
Marketing
Media and communication
Management, business policy, business strategy
Tartalmi leírás:
Az online marketing erősödése következtében a vállalatok a marketing költségvetésük egyre nagyobb arányát költik el erre a területre és ezzel párhuzamosan megnövekedett az igény az új eszközök hatásának mérésére is. A technikai adottságokból adódóan ugyanakkor az offline környezetben kialakított és alkalmazott mérési eljárások, illetve mutatók nem alkalmazhatóak egy az egyben az offline kampányok mérése során. A tanulmány célja, hogy az online és az offline kampányok esetében megvizsgálja és összehasonlítsa a hatékonyság és a hatásosság mérésének az elméleti megközelítésből, illetve a gyakorlati alkalmazásból eredő különbségeit. A kutatás rámutat azokra a lehetséges mérési eljárásokra, mutatórendszerre, amelyek lehetővé teszik a két csatornán elért teljesítmény integrált vizsgálatát.
Típus:
Book Section
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. ISBN 978-963-306-312-5
Kapcsolat: