Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
"Write onward!" Commentaries to an unready Hajnóczy-text
|
Tartalom: | http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/33487 |
---|---|
Archívum: | Iskolakultúra |
Gyűjtemény: | Szemle |
Cím: |
"Write onward!" Commentaries to an unready Hajnóczy-text
"Írd tovább!" Kommentárok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez
|
Létrehozó: |
Cserjés, Katalin
|
Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
|
Dátum: |
2020-08-02
|
Téma: |
comprehension
reading
cooperation
replace missing parts
szövegértés
értő olvasás
együtt-gondolkodás
hiányzó részek pótlása
|
Tartalmi leírás: |
What I would like to introduce on these pages as „good practices” is an example of a literary analysis-experiment, based on logical, consistent, clear thinking; correctly asked questions; and following disciplined steps. Furthermore, the paper aims to provide a motivating adventure; to surprise or startle the reader – as you wish. It is a noble play, opening and penetrating a semi-ready text, which hasn’t got ANY solutions by the author at all. (It has been waiting to be continued in an archive for more than 30 years).
Let’s adopt Ottlik’s advice, when we take a chance: “Do, what you want with this, my dear Fellow!”
Amit e lapokon „jó gyakorlatként” be szeretnék mutatni, a logikus, következetes, tiszta gondolkodáson s helyesen feltett kérdéseken alapuló, fegyelmezett, lépésekben előrehaladó műmegközelítési kísérletre kíván példa lenni. S céljául tűzi ki a kedvcsináló kalandosságot, ha akarom, meglepetést, meghökkentést is. Nemes játék, megnyitás és belé-hatolás egy félbehagyott szövegbe, melynek szerzői megoldása VALÓBAN nincsen (ott áll több mint 30 esztendeje egy hagyatéki paksamétában, és folytatásra/folytatójára vár).
Ottlik tanácsát fogadjuk el, mikor így merészkedünk: „Csinálj vele, amit akarsz, édes Öregem!”
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: | |
Forrás: |
Iskolakultúra; Vol 30 No 8 (2020); 117-124
Iskolakultúra; Évf. 30 szám 8 (2020); 117-124
1588-0818
1215-5233
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
Copyright (c) 2020 Iskolakultúra
|