Ugrás a tartalomhoz

Múzeumandragógia és művészettörténeti önképzőkör egy vidéki városban, immár nyolcadik éve: ismételt jelentkezés Hódmezővásárhelyről. Múzeumandragógiai programok a gyakorlatban

  • Metaadatok
Tartalom: https://journal.uni-mate.hu/index.php/asc/article/view/272
Archívum: Acta Scientiarum Socialium
Gyűjtemény: Open Access DRIVERset
A felnőttképzés sajátos területei
Cím:
Múzeumandragógia és művészettörténeti önképzőkör egy vidéki városban, immár nyolcadik éve: ismételt jelentkezés Hódmezővásárhelyről. Múzeumandragógiai programok a gyakorlatban
Múzeumandragógia és művészettörténeti önképzőkör egy vidéki városban, immár nyolcadik éve: ismételt jelentkezés Hódmezővásárhelyről. Múzeumandragógiai programok a gyakorlatban
Létrehozó:
Cserjés, Katalin
Kiadó:
Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Kaposvári Campus, felelős kiadó: Vörös Péter
Dátum:
2012-02-15
Téma:
the middle-aged and the elderly
’investigation and discovery’
’use of immaterial tools’
early Flemish painting
hidden symbolism
(pseudo-)realism
erosion of symbols
Tartalmi leírás:
Musuem andragogy programs in practice. The latest topic (’Early Flemish Painting’) of the Art.Pagony Művészettörténeti Önképzőkör (Self-Study Group for History of Art and Museum Andragogy) established and working in Hódmezővásárhely, Hungary since 2005 explains and demonstrates by means of a full set of examples that the work of the museum pedagogy program (a) should focus on the object art itself as an exciting subject to study; and (b) is to use the mediation and outstanding professional knowledge as well as inventive questioning techiques of the museum pedagogue.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Forrás:
Acta Scientiarum Socialium; Szám 37 (2012): Acta Scientiarum Socialium : Felnőttképzés; 71-78
1418-7191
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2017 Acta Scientiarum Socialium