Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
Múzeumandragógia és művészettörténeti önképzőkör egy vidéki városban, immár nyolcadik éve: ismételt jelentkezés Hódmezővásárhelyről. Múzeumandragógiai programok a gyakorlatban |
Tartalom: | https://journal.uni-mate.hu/index.php/asc/article/view/272 |
---|---|
Archívum: | Acta Scientiarum Socialium |
Gyűjtemény: |
Open Access DRIVERset
A felnőttképzés sajátos területei |
Cím: |
Múzeumandragógia és művészettörténeti önképzőkör egy vidéki városban, immár nyolcadik éve: ismételt jelentkezés Hódmezővásárhelyről. Múzeumandragógiai programok a gyakorlatban
Múzeumandragógia és művészettörténeti önképzőkör egy vidéki városban, immár nyolcadik éve: ismételt jelentkezés Hódmezővásárhelyről. Múzeumandragógiai programok a gyakorlatban
|
Létrehozó: |
Cserjés, Katalin
|
Kiadó: |
Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Kaposvári Campus, felelős kiadó: Vörös Péter
|
Dátum: |
2012-02-15
|
Téma: |
the middle-aged and the elderly
’investigation and discovery’
’use of immaterial tools’
early Flemish painting
hidden symbolism
(pseudo-)realism
erosion of symbols
|
Tartalmi leírás: |
Musuem andragogy programs in practice. The latest topic (’Early Flemish Painting’) of the Art.Pagony Művészettörténeti Önképzőkör (Self-Study Group for History of Art and Museum Andragogy) established and working in Hódmezővásárhely, Hungary since 2005 explains and demonstrates by means of a full set of examples that the work of the museum pedagogy program (a) should focus on the object art itself as an exciting subject to study; and (b) is to use the mediation and outstanding professional knowledge as well as inventive questioning techiques of the museum pedagogue.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: | |
Forrás: |
Acta Scientiarum Socialium; Szám 37 (2012): Acta Scientiarum Socialium : Felnőttképzés; 71-78
1418-7191
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
Copyright (c) 2017 Acta Scientiarum Socialium
|