Ugrás a tartalomhoz

A szponzoráció hatása a Sziget Fesztiválon

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.mtak.hu/index.php/mksv/article/view/3229
Archívum: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok
Gyűjtemény: Szemle
Open Access DRIVERset
Cím:
The Impact of Sponsoring st Sziget Fesztivál
A szponzoráció hatása a Sziget Fesztiválon
Létrehozó:
REMENYIK, Bulcsú
HUSZÁR, Péter
VETRÓ, Richárd
Kiadó:
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Dátum:
2020-05-15
Téma:
szponzoráció
fesztivál
hatások
túlzott turizmus
Tartalmi leírás:
A fesztiválok szponzorációja a turizmus kevésbé kutatott témakörei közé tartozik, annak ellenére, hogy az Y és Z generáció körében a könnyűzenei fesztiválturizmus aranykorát éli. A fesztiválozós aktív élményfogyasztáson keresztül itthon is megvalósítható a fiatalok számára az élménygazdaságtan. A kutatás két részből tevődik össze, az első részben a szponzorációs folyamatot vettük górcső alá (1-3. fejezet), a másodikban a hatásokat elemeztük (4. fejezet). A kiváltott hatásokat a legjobban szponzorált fesztiválon a Sziget Fesztiválon keresztül mutattuk be. A fesztiválon megfigyelhető hatáselemzéseket egy kérdőíves felmérés keretében mértük fel 2017-ben. Kutatásunkhoz a Sziget Zrt. munkatársai nyújtottak segítséget, külön köszönet Vidó Andreának.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.33565/MKSV.2020.02.08
Forrás:
Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok - Gazdálkodás- és Szervezéstudományi folyóirat ; szám 2 (2020); 140-157
2630-886X
Kapcsolat: