Ugrás a tartalomhoz

Az inkluzív felsőoktatási módszertan adaptációs lehetőségei egy metakutatás alapján

  • Metaadatok
Tartalom: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/49697/1/Katon_S%c3%a1ndor_Inkluzv_felsookt_Szerz%c5%91...
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Publikációk
MTMT Tudományos publikációk
Tudományos publikációk (BGGYK)
Cím:
Az inkluzív felsőoktatási módszertan adaptációs lehetőségei egy metakutatás alapján
Létrehozó:
Katona, Vanda
Sándor, Anikó
Közreműködő:
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Általános Gyógypedagógiai Intézet
Kiadó:
Budapest
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
Dátum:
2020
Téma:
inclusive education - higher education
inclusive research - social science
K+F tárgyszavak::5 Társadalomtudományok
inkluzív oktatás - felsőoktatás
inkluzív kutatás - társadalomtudomány
Tartalmi leírás:
Jelen kutatásban a Magyarországon is egyedülálló participatív oktatási módszer gyakorlati megvalósítását, továbbfejlesztési lehetőségeit, korlátait térképezzük fel, amelynek az ötletét az először 2015/2016-os tanév során a gyógypedagógia alapképzésben kipróbált és azóta folyamatosan fejlesztett és alkalmazott inkluzív szeminárium inspirálta. Az inkluzív szemináriumok keretében participatív oktatók megélt tapasztalataikkal egészítik ki a nem fogyatékossággal élő oktatók szerzett tudását.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/book
könyv
Formátum:
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
elte:978-963-7155-91-8
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess