Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
Az inkluzív felsőoktatási módszertan adaptációs lehetőségei egy metakutatás alapján |
| Tartalom: | https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/49697/1/Katon_S%c3%a1ndor_Inkluzv_felsookt_Szerz%c5%91... |
|---|---|
| Archívum: | EDIT |
| Gyűjtemény: |
Publikációk
MTMT Tudományos publikációk Tudományos publikációk (BGGYK) |
| Cím: |
Az inkluzív felsőoktatási módszertan adaptációs lehetőségei egy metakutatás alapján
|
| Létrehozó: |
Katona, Vanda
Sándor, Anikó
|
| Közreműködő: |
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Általános Gyógypedagógiai Intézet
|
| Kiadó: |
Budapest
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
|
| Dátum: |
2020
|
| Téma: |
inclusive education - higher education
inclusive research - social science
K+F tárgyszavak::5 Társadalomtudományok
inkluzív oktatás - felsőoktatás
inkluzív kutatás - társadalomtudomány
|
| Tartalmi leírás: |
Jelen kutatásban a Magyarországon is egyedülálló participatív oktatási módszer gyakorlati megvalósítását, továbbfejlesztési lehetőségeit, korlátait térképezzük fel, amelynek az ötletét az először 2015/2016-os tanév során a gyógypedagógia alapképzésben kipróbált és azóta folyamatosan fejlesztett és alkalmazott inkluzív szeminárium inspirálta. Az inkluzív szemináriumok keretében participatív oktatók megélt tapasztalataikkal egészítik ki a nem fogyatékossággal élő oktatók szerzett tudását.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/book
könyv
|
| Formátum: |
application/pdf
application/pdf
|
| Azonosító: |
elte:978-963-7155-91-8
|
| Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|