Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
Bevezető |
Tartalom: | https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/539 |
---|---|
Archívum: | Vezetéstudomány |
Gyűjtemény: | Szerkesztői előszó |
Cím: |
Bevezető
|
Létrehozó: |
Simon, Judit
Varga, Ákos
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest
|
Dátum: |
2020-03-07
|
Téma: |
szerkesztői előszó
|
Tartalmi leírás: |
Örömünkre szolgál, hogy a kedves Olvasó kézben tarthatja a Vezetéstudomány neuromarketing-kutatásoknak szentelt szekcióját. E terület nemzetközi szinten tapasztalható dinamikus fejlődése óhatatlanul magával hozta a magyarországi marketingkutatások ez irányú érdeklődését, és az egyes tudományos műhelyek megújult érdeklődéssel fordultak a neuromarketing izgalmas területe felé. Általános tapasztalat, hogy az elmúlt két évtizedben jelentősen megnőtt a fiziológiai vagy idegi jeleket mérő kísérleti módszerek alkalmazása olyan területeken, mint a pénzügy, menedzsment, vagy éppen a marketing.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Szerkesztői előszó
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.14267/VEZTUD.2020.03.04
|
Forrás: |
Vezetéstudomány / Budapest Management Review; Évf. 51 szám 3 (2020); 43-44
0133-0179
|
Kapcsolat: |