Ugrás a tartalomhoz

Bevezető

  • Metaadatok
Tartalom: https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/539
Archívum: Vezetéstudomány
Gyűjtemény: Szerkesztői előszó
Cím:
Bevezető
Létrehozó:
Simon, Judit
Varga, Ákos
Kiadó:
Corvinus University of Budapest
Dátum:
2020-03-07
Téma:
szerkesztői előszó
Tartalmi leírás:
Örömünkre szolgál, hogy a kedves Olvasó kézben tarthatja a Vezetéstudomány neuromarketing-kutatásoknak szentelt szekcióját. E terület nemzetközi szinten tapasztalható dinamikus fejlődése óhatatlanul magával hozta a magyarországi marketingkutatások ez irányú érdeklődését, és az egyes tudományos műhelyek megújult érdeklődéssel fordultak a neuromarketing izgalmas területe felé. Általános tapasztalat, hogy az elmúlt két évtizedben jelentősen megnőtt a fiziológiai vagy idegi jeleket mérő kísérleti módszerek alkalmazása olyan területeken, mint a pénzügy, menedzsment, vagy éppen a marketing.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Szerkesztői előszó
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.14267/VEZTUD.2020.03.04
Forrás:
Vezetéstudomány / Budapest Management Review; Évf. 51 szám 3 (2020); 43-44
0133-0179
Kapcsolat: