Ugrás a tartalomhoz

Resistant-discourse-based pedagogies: implications for South American teachers’ professional development

  • Metaadatok
Tartalom: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/47296/1/113-132_Llanes_Sanchez-Camargo-Cely_Estacio-Ba...
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (BTK)
Culture and intercultural communication
Cím:
Resistant-discourse-based pedagogies: implications for South American teachers’ professional development
Létrehozó:
Llanes Sanchez, Juliana Patricia
Közreműködő:
ELTE szervezeti egységen kívüli
Kiadó:
Budapest
Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Angol-Amerikai Intézet
Dátum:
2020
Téma:
pedagogies
South American teachers
Nyelv:
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/bookPart
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:Károly Krisztina; Lázár Ildikó; Gall Cecília
Culture and intercultural communication: Research and education
elte:132
elte:113
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess