Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
| 
					  			 | 
			
	  			Resistant-discourse-based pedagogies: implications for South American teachers’ professional development | 
      	
| Tartalom: | https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/47296/1/113-132_Llanes_Sanchez-Camargo-Cely_Estacio-Ba... | 
|---|---|
| Archívum: | EDIT | 
| Gyűjtemény: | 
															ELTE Folyóiratok, kiadványok
										 ELTE Folyóiratok, kiadványok (BTK) Culture and intercultural communication  | 
	    	
| Cím: | 
								 
					Resistant-discourse-based pedagogies: implications for South American teachers’ professional development
				 
								 | 
			
| Létrehozó: | 
										 
						Llanes Sanchez, Juliana Patricia
					 
									 | 
			
| Közreműködő: | 
													 
					ELTE szervezeti egységen kívüli
										 
												 | 
			
| Kiadó: | 
													 
					Budapest
										 
																	
					Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Angol-Amerikai Intézet
										 
												 | 
			
| Dátum: | 
													 
					2020
										 
												 | 
	    	
| Téma: | 
													 
					pedagogies
										 
																	
					South American teachers
										 
												 | 
			
| Nyelv: | 
																 
						angol
												 
														 | 
			
| Típus: | 
													 
					info:eu-repo/semantics/bookPart
										 
												 | 
			
| Formátum: | 
													 
					application/pdf
										 
												 | 
			
| Azonosító: | 
													 
					elte:Károly Krisztina; Lázár Ildikó; Gall Cecília
										 
																	
					Culture and intercultural communication: Research and education
										 
																	
					elte:132
										 
																	
					elte:113
										 
																	
												 | 
			
| Létrehozó: | 
													 
					info:eu-repo/semantics/openAccess
										 
														 |