Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
Resistant-discourse-based pedagogies: implications for South American teachers’ professional development |
Tartalom: | https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/47296/1/113-132_Llanes_Sanchez-Camargo-Cely_Estacio-Ba... |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (BTK) Culture and intercultural communication |
Cím: |
Resistant-discourse-based pedagogies: implications for South American teachers’ professional development
|
Létrehozó: |
Llanes Sanchez, Juliana Patricia
|
Közreműködő: |
ELTE szervezeti egységen kívüli
|
Kiadó: |
Budapest
Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Angol-Amerikai Intézet
|
Dátum: |
2020
|
Téma: |
pedagogies
South American teachers
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/bookPart
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
elte:Károly Krisztina; Lázár Ildikó; Gall Cecília
Culture and intercultural communication: Research and education
elte:132
elte:113
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|