Ugrás a tartalomhoz

Reprezentatív marketing-versenyképességi pillanatkép 2009-ben a magyar kis- és középvállalatok körében

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/32347
Archívum: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
Gyűjtemény: Régió és marketing : településmarketing
Cím:
Reprezentatív marketing-versenyképességi pillanatkép 2009-ben a magyar kis- és középvállalatok körében
Létrehozó:
Szabó, György
Kiadó:
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Dátum:
2009-01-01
Tartalmi leírás:
Carried out recently Companies' competitiveness is a central subject worldwide for economic development. It is a vital issue for today's Hungarian small and medium enterprises as the driver for future competitiveness. With the knowledge about companies' competitiveness one can determine aspects and preferences for developing competitiveness. The study that has been but has not been closed yet in 2009 'serves as an informative basis for the analysis of the situation, in order to allow Hungarian firms' positions to be learnt and directions for development to be determined and clarified.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.14232/jtgf.2009.3-4.115-119
Forrás:
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol 4 No 3-4 (2009); 115-119
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 4 Núm. 3-4 (2009); 115-119
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 4 No 3-4 (2009); 115-119
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Évf. 4 szám 3-4 (2009); 115-119
2676-9867
1788-7593
Kapcsolat: