Ugrás a tartalomhoz

 

A bor kereskedelmi kultúrája

  • Metaadatok
Tartalom: http://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/3200
Archívum: Digitális Tankönyvtár
Gyűjtemény: Digitális Tankönyvtár
Agrár
Cím:
A bor kereskedelmi kultúrája
Létrehozó:
Gál Lajos
Gál Péter
Közreműködő:
St. Andrea Szőlőbirtok és Pincészet
Kiadó:
Eszterházy Károly Főiskola
Dátum:
2012-08-31
2019-08-07T15:09:14Z
2019-08-07T15:09:14Z
Téma:
kereskedelem
borpiac
jelölési előírások
borturizmus
bortermelés
borgazdálkodás
bormarketing
Tartalmi leírás:
A tanagyag célja, hogy a hallgató megismerje a különböző borokat a világ minden tájáról, tudja, hogy a bor hogyan feleljen meg az összes fogyasztói előírásnak, ismerje a különböző borértékesítő helyek felépítésének anatómiáját, valamint az értékesítés, kereskedelem lebonyolításához szükséges eszközöket, a bor forgalomba hozatalának jogi hátterét, illetve a borkereskedéshez szükséges feltételrendszert.
Nyelv:
magyar
Típus:
Egyetemi tananyag
Formátum:
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
Forrás:
eredeti információforrás
Létrehozó:
Gál Lajos
Gál Péter
Eszterházy Károly Főiskola
St. Andrea Szőlőbirtok és Pincészet