Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A marketingkommunikáció és pénzügyi eredményességének mérése magyar borászatok körében = Measuring marketingcommunication and its financial effectiveness among Hungarian wineries |
Tartalom: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/781/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Marketing Típus = Disszertáció |
Cím: |
A marketingkommunikáció és pénzügyi eredményességének mérése magyar borászatok körében = Measuring marketingcommunication and its financial effectiveness among Hungarian wineries
|
Létrehozó: |
Tóth, Arnold
|
Dátum: |
2014-09-29
|
Téma: |
Marketing
|
Típus: |
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
Azonosító: |
Tóth, Arnold (2014) A marketingkommunikáció és pénzügyi eredményességének mérése magyar borászatok körében = Measuring marketingcommunication and its financial effectiveness among Hungarian wineries. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészeti és Tájökológiai Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2014048
|
Kapcsolat: |