Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A marketingkommunikáció és pénzügyi eredményességének mérése magyar borászatok körében = Measuring marketingcommunication and its financial effectiveness among Hungarian wineries |
| Tartalom: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/781/ |
|---|---|
| Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Marketing Típus = Disszertáció |
| Cím: |
A marketingkommunikáció és pénzügyi eredményességének mérése magyar borászatok körében = Measuring marketingcommunication and its financial effectiveness among Hungarian wineries
|
| Létrehozó: |
Tóth, Arnold
|
| Dátum: |
2014-09-29
|
| Téma: |
Marketing
|
| Típus: |
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
| Azonosító: |
Tóth, Arnold (2014) A marketingkommunikáció és pénzügyi eredményességének mérése magyar borászatok körében = Measuring marketingcommunication and its financial effectiveness among Hungarian wineries. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészeti és Tájökológiai Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2014048
|
| Kapcsolat: |