Ugrás a tartalomhoz

A bizonytalanságnak és a vevőkör nagyságának együttes hatása az árakra

  • Metaadatok
Tartalom: https://journals.lib.pte.hu/index.php/szigma/article/view/1153
Archívum: Szigma
Gyűjtemény: Cikkek
Cím:
A bizonytalanságnak és a vevőkör nagyságának együttes hatása az árakra
Létrehozó:
ÁGOSTON, Kolos Csaba
Kiadó:
Pécsi Tudományegyetem
Dátum:
2019-11-18
Tartalmi leírás:
Ebben a cikkben azzal foglalkozom, hogy a kockázat és a vevőkör nagysága együttesen hogyan hat a termék árára. Kétféle piacot hasonlítok össze: egy biztosítási piacot, és egy termékpiacot. A kétféle piac között az a legfontosabb különbség, hogy termékpiac esetében az eladó számára csak ott jelentkezik kockázat, hogy el tudja-e adni a terméket, míg biztosítási piac esetében az eladó a termék értékesítése után is szembesül kockázattal. A cikk során megmutatom, hogy a vevőkör növekedésének ellentétes hatása lehet a termék árára termék- illetve biztosítási piacok esetében.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Forrás:
Szigma; Vol 35 No 3-4 (2004): Szigma; 143-157
SZIGMA Matematikai-közgazdasági folyóirat; Évf. 35 szám 3-4 (2004): Szigma; 143-157
0039-8128
Kapcsolat: