Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A bizonytalanságnak és a vevőkör nagyságának együttes hatása az árakra |
| Tartalom: | https://journals.lib.pte.hu/index.php/szigma/article/view/1153 |
|---|---|
| Archívum: | Szigma |
| Gyűjtemény: | Cikkek |
| Cím: |
A bizonytalanságnak és a vevőkör nagyságának együttes hatása az árakra
|
| Létrehozó: |
ÁGOSTON, Kolos Csaba
|
| Kiadó: |
Pécsi Tudományegyetem
|
| Dátum: |
2019-11-18
|
| Tartalmi leírás: |
Ebben a cikkben azzal foglalkozom, hogy a kockázat és a vevőkör nagysága együttesen hogyan hat a termék árára. Kétféle piacot hasonlítok össze: egy biztosítási piacot, és egy termékpiacot. A kétféle piac között az a legfontosabb különbség, hogy termékpiac esetében az eladó számára csak ott jelentkezik kockázat, hogy el tudja-e adni a terméket, míg biztosítási piac esetében az eladó a termék értékesítése után is szembesül kockázattal. A cikk során megmutatom, hogy a vevőkör növekedésének ellentétes hatása lehet a termék árára termék- illetve biztosítási piacok esetében.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: | |
| Forrás: |
Szigma; Vol 35 No 3-4 (2004): Szigma; 143-157
SZIGMA Matematikai-közgazdasági folyóirat; Évf. 35 szám 3-4 (2004): Szigma; 143-157
0039-8128
|
| Kapcsolat: |