Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
„Majd írj rám Fészen, és megdumáljuk…”
|
Tartalom: | http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/31728 |
---|---|
Archívum: | Iskolakultúra |
Gyűjtemény: | Szemle |
Cím: |
„Majd írj rám Fészen, és megdumáljuk…”
„Majd írj rám Fészen, és megdumáljuk…”
|
Létrehozó: |
Sárospataki, Barnabás
|
Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
|
Dátum: |
2018-07-02
|
Tartalmi leírás: |
A nemzetközi szakirodalomban (és kisebb mértékben a hazai kutatásokban is) kiemelt figyelem alakult ki az elmúlt másfél évtizedben a web 2.0 és különösen a közösségi oldalak pedagógiai lehetőségei, az infokommunikációs eszközök és a megváltozó tanárszerepek összefüggései iránt. Ezek a kutatások elsősorban (a hazaiak kizárólag) az oktatás átalakulására, a web 2.0 tudásközvetítői funkcióra fókuszálnak (Redecker, 2009; Woo és Reeves, 2007; McLoughlin és Lee, 2008; Dabbagh és Kitsantas, 2012; Dawley, 2009; Bobish, 2011; Rudd és mtsai, 2006; Kárpáti, 2004). Nem csak az oktatás folyamata tehető azonban a kutatás tárgyává, s néhány munka erejéig a pedagógiai szakirodalomra is hatottak azon szociológiai kutatások, melyek a web 2.0 használata és a felhasználók identitásának, szerepeinek összefüggéséről szólnak (Hew, 2011; Mazer és mtsai, 2007, 2009).
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: | |
Forrás: |
Iskolakultúra; Vol 28 No 7 (2018); 108-117
Iskolakultúra; Évf. 28 szám 7 (2018); 108-117
1588-0818
1215-5233
|
Kapcsolat: |