Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A differenciált foglalkoztatás hatása a közösség iránti beállítódás alakulására felső tagozatos tanulóknál |
| Tartalom: | http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/31588 |
|---|---|
| Archívum: | Iskolakultúra |
| Gyűjtemény: | Szemle |
| Cím: |
A differenciált foglalkoztatás hatása a közösség iránti beállítódás alakulására felső tagozatos tanulóknál
|
| Létrehozó: |
Tóth, László
Kós, Nóra
|
| Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
|
| Dátum: |
2018-06-01
|
| Tartalmi leírás: |
Tanulmányunkban a differenciált oktatás hatásait kívánjuk vizsgálni, de nem a tanulmányi eredményesség oldaláról, hanem annak pszichológiai hatását kívánjuk megragadni, egészen pontosan azt, milyen hatást gyakorol a differenciált oktatás bizonyos személyiségváltozókra (önértékelés, az énkép, a közösség iránti beállítódás és a szorongás). Kutatásunk longitudinális jellegű volt, melynek során a felső tagozatos tanulók önértékelésének, énképének, közösség iránti beállítódásának és szorongás szintjének változását vizsgáltuk. Célunk kideríteni, hogy mennyire befolyásolja a gondosan megtervezett és folyamatos differenciált foglalkoztatás a tanulókelőbb említett jellemzőit. Jelen tanulmányban a közösség iránti beállítódás alakulása kerül bemutatásra.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: | |
| Forrás: |
Iskolakultúra; Vol 28 No 5-6 (2018); 93-112
Iskolakultúra; Évf. 28 szám 5-6 (2018); 93-112
1588-0818
1215-5233
|
| Kapcsolat: |