Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A játék funkcionális megközelítése |
| Tartalom: | http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21904 |
|---|---|
| Archívum: | Iskolakultúra |
| Gyűjtemény: | Kritika |
| Cím: |
A játék funkcionális megközelítése
|
| Létrehozó: |
Pachner, Orsolya
|
| Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
|
| Dátum: |
2017-12-01
|
| Téma: |
kritika
|
| Tartalmi leírás: |
A 20. század eleje a fejlődéslélektan kezdete, és a játék pszichológiai elméletei kialakulásának kora. A funkcionális gondolat mindkettőben fontos szerepet játszott, mind amerikai, mind európai viszonylatban. Tanulmányomban szeretném felhívni a figyelmet, hogy a kezdeteknél a magyarok is jelen voltak, és inspiráló saját gondolatokat fűztek a máig fennmaradt elképzelésekhez. A fókuszban Nógrády Lászlónak, a Magyar Gyermektanulmányi Társaság tagjának A gyermek és a játék című könyve áll, amely nagyon korszerű munka volt a maga idejében, ennek ellenére a játékpszichológiával foglalkozó szöveggyűjteményekben említésre sem került.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: | |
| Forrás: |
Iskolakultúra; Vol 27 No 1-12 (2017); 183-195
Iskolakultúra; Évf. 27 szám 1-12 (2017); 183-195
1588-0818
1215-5233
|
| Kapcsolat: |