Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A játék funkcionális megközelítése |
Tartalom: | http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21904 |
---|---|
Archívum: | Iskolakultúra |
Gyűjtemény: | Kritika |
Cím: |
A játék funkcionális megközelítése
|
Létrehozó: |
Pachner, Orsolya
|
Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
|
Dátum: |
2017-12-01
|
Téma: |
kritika
|
Tartalmi leírás: |
A 20. század eleje a fejlődéslélektan kezdete, és a játék pszichológiai elméletei kialakulásának kora. A funkcionális gondolat mindkettőben fontos szerepet játszott, mind amerikai, mind európai viszonylatban. Tanulmányomban szeretném felhívni a figyelmet, hogy a kezdeteknél a magyarok is jelen voltak, és inspiráló saját gondolatokat fűztek a máig fennmaradt elképzelésekhez. A fókuszban Nógrády Lászlónak, a Magyar Gyermektanulmányi Társaság tagjának A gyermek és a játék című könyve áll, amely nagyon korszerű munka volt a maga idejében, ennek ellenére a játékpszichológiával foglalkozó szöveggyűjteményekben említésre sem került.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: | |
Forrás: |
Iskolakultúra; Vol 27 No 1-12 (2017); 183-195
Iskolakultúra; Évf. 27 szám 1-12 (2017); 183-195
1588-0818
1215-5233
|
Kapcsolat: |