Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A digitális eszközök helye a Komplex Instrukciós Program szerint szervezett tanórákon |
| Tartalom: | http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21895 |
|---|---|
| Archívum: | Iskolakultúra |
| Gyűjtemény: | Tanulmány |
| Cím: |
A digitális eszközök helye a Komplex Instrukciós Program szerint szervezett tanórákon
|
| Létrehozó: |
K. Nagy, Emese
|
| Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
|
| Dátum: |
2017-12-01
|
| Téma: |
digitális
Komplex Instrukciós Progam
|
| Tartalmi leírás: |
A tanulmány célja ráirányítani a figyelmet az iskolákban egyre inkább előtérbe kerülő digitális eszközöknek az okos használatára, előnyeik kiaknázására, ügyelve arra, hogy az egyéni igények figyelembevétele és a kognitív képességek fejlesztése mellett a tanulók között végbemenő szocializációs folyamat, együttműködés segítői is legyenek.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.17543/ISKKULT.2017.1-12.86
|
| Forrás: |
Iskolakultúra; Vol 27 No 1-12 (2017); 86-97
Iskolakultúra; Évf. 27 szám 1-12 (2017); 86-97
1588-0818
1215-5233
|
| Kapcsolat: |