Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A digitális eszközök helye a Komplex Instrukciós Program szerint szervezett tanórákon |
Tartalom: | http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21895 |
---|---|
Archívum: | Iskolakultúra |
Gyűjtemény: | Tanulmány |
Cím: |
A digitális eszközök helye a Komplex Instrukciós Program szerint szervezett tanórákon
|
Létrehozó: |
K. Nagy, Emese
|
Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
|
Dátum: |
2017-12-01
|
Téma: |
digitális
Komplex Instrukciós Progam
|
Tartalmi leírás: |
A tanulmány célja ráirányítani a figyelmet az iskolákban egyre inkább előtérbe kerülő digitális eszközöknek az okos használatára, előnyeik kiaknázására, ügyelve arra, hogy az egyéni igények figyelembevétele és a kognitív képességek fejlesztése mellett a tanulók között végbemenő szocializációs folyamat, együttműködés segítői is legyenek.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.17543/ISKKULT.2017.1-12.86
|
Forrás: |
Iskolakultúra; Vol 27 No 1-12 (2017); 86-97
Iskolakultúra; Évf. 27 szám 1-12 (2017); 86-97
1588-0818
1215-5233
|
Kapcsolat: |