Ugrás a tartalomhoz

A digitális eszközök helye a Komplex Instrukciós Program szerint szervezett tanórákon

  • Metaadatok
Tartalom: http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21895
Archívum: Iskolakultúra
Gyűjtemény: Tanulmány
Cím:
A digitális eszközök helye a Komplex Instrukciós Program szerint szervezett tanórákon
Létrehozó:
K. Nagy, Emese
Kiadó:
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Dátum:
2017-12-01
Téma:
digitális
Komplex Instrukciós Progam
Tartalmi leírás:
A tanulmány célja ráirányítani a figyelmet az iskolákban egyre inkább előtérbe kerülő digitális eszközöknek az okos használatára, előnyeik kiaknázására, ügyelve arra, hogy az egyéni igények figyelembevétele és a kognitív képességek fejlesztése mellett a tanulók között végbemenő szocializációs folyamat, együttműködés segítői is legyenek.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.17543/ISKKULT.2017.1-12.86
Forrás:
Iskolakultúra; Vol 27 No 1-12 (2017); 86-97
Iskolakultúra; Évf. 27 szám 1-12 (2017); 86-97
1588-0818
1215-5233
Kapcsolat: