Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
MS Visual Programming Language bemutatása
|
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10598/14812 |
|---|---|
| Archívum: | EDA |
| Gyűjtemény: |
2. AZ EME KIADVÁNYAI - PUBLICAȚII PROPRII (SMA) - OWN PUBLICATIONS (TMS) - EIGENE VERÖFFENTLICHUNGEN (SMV)
Műszaki Tudományos Füzetek - FMTÜ Sorozatok - Serii - Series - Bücherreihen 2008 - FMTÜ XIII. sz. |
| Cím: |
MS Visual Programming Language bemutatása
Presentation of MS Visual Programming Language
|
| Létrehozó: |
Illés, Attila
|
| Közreműködő: |
Bitay, Enikő
|
| Kiadó: |
Erdélyi Múzeum-Egyesület
|
| Dátum: |
2011-06-08T20:39:17Z
2011-06-08T20:39:17Z
2008
|
| Tartalmi leírás: |
Abstract
Nowadays we found some relevant problem in the education. Most of the stundent don’t study and don’t programming in any programming languages. There is not enought motivation to get success. Few visual programming language are good for education, but we need a global and useful visual programming language, which is solve our student’s programming problem.
The Microsoft made a visual language, which name is MS Visual Programming Language (VPL). This language make algorithm with graphical objects such as LabView. The VPL is consist of Microsoft Robotics Studio, which made for simulation enviroment of robotics model.
The VPL easy to use programming language.
Összefoglalás
Napjainkban, a felsőoktatásban szignifikáns szintkülönbségeket figyelhetünk meg a hallgatók programozási ké-pességeiben. Jelentős mértékben csökkent a hallgatók motivációja és érdeklődése az algoritmikus gondolkodás programozási nyelven történő megvalósítására. Néhol megfigyelhető a matematikai ismeretek hiányossága, héza-gossága, de a legfőbb probléma mégis az önálló probléma megoldás. A kiadott feladat feldolgozása, osztályozása programozás-technikai szempontok alapján nehezen, sőt sokszor egyáltalán nem vezet eredményre. A helyes al-goritmus megtalálása lenne az első lépés, ehhez a kreatív gondolkodáson kívül szükség lehet némi lexikális isme-retre is. A programozás oktatására számos megoldási mód létezik kisebb-nagyobb eredményességgel, de a lényeg bármely módszer használatakor az érdeklődés felkeltése. Ha ez sikerült, akkor már megnyertük a hallgató figyel-mét, és eredményes lesz a programozási feladatok megoldása során.
Egy módszert kínál a vizuális programozás is. Számos ilyen nyelv és környezet készült a programozási feladatok egyszerű megvalósíthatóságára, gondoljunk csak a LabView lehetőségeire. A most bemutatni kívánt módszer egy a fiatalkorúak által kedvelt készségfejlesztő játék, a Technic Lego vezérlésére kialakított környezet használata. Ezt a Microsoft fejlesztette ki és adta neki a Visual Programming Language nevet.
131-134
|
| Nyelv: |
magyar
angol
|
| Típus: |
Article
|
| Formátum: |
Adobe PDF
application/pdf
|
| Azonosító: |
978-973-8231-75-7
|
| Forrás: |
Erdélyi Múzeum-Egyesület
|
| Kapcsolat: |
Fiatal Műszaki Tudományos Ülésszaka 12
|
| Létrehozó: |
© Erdélyi Múzeum-Egyesület
|