Ugrás a tartalomhoz

Áramlatélmény a tanórán
Flow in Teaching

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10598/11206
Archívum: EDA
Gyűjtemény: 2. AZ EME KIADVÁNYAI - PUBLICAȚII PROPRII (SMA) - OWN PUBLICATIONS (TMS) - EIGENE VERÖFFENTLICHUNGEN (SMV)
Műszaki Tudományos Füzetek - FMTÜ
Sorozatok - Serii - Series - Bücherreihen
2010 - FMTÜ XV. sz.
Cím:
Áramlatélmény a tanórán
Flow in Teaching
Létrehozó:
Fűzi, Beatrix
Közreműködő:
Bitay, Enikő
Kiadó:
Erdélyi Múzeum-Egyesület
Dátum:
2010-11-17T14:03:05Z
2010-11-17T14:03:05Z
2010
Téma:
Flow (áramlatélmény)
Tanári siker
Lelki egészség
Oktatási módszerek
Tanár-diák viszony
Flow
Success in teaching
Mental health
Teaching methods
Contact between teacher and student
Tartalmi leírás:
Abstract The study reports of a teacher-research’s results. The focus was on factors which could be influence the success of pedagogical work and teachers’ mental health. One of the studied questions was: how could teaching be a flow-experience? Attitude scales and interviews were used to collect information. Important findings were that the intellectual co-operation with the students and partnership with them help the flow-experience to come into existence. Összefoglalás A tanórai eredményesség fokozásához és a tanárok lelki egészségének megőrzéséhez kíván hozzájárulni a tanórai áramlatélménnyel kapcsolatos kutatás. Feltételezéseink szerint az óra eredményességéről tájékoztat, hogy megjelentek-e benne az áramlatélmény elemei. Az elemzésekben felhasznált adatokat attitűdskálák és interjúk segítségével gyűjtöttük. A flow tanórákon való megjelenését a tanárok közérzetével, diákjaikkal való viszonyával és módszerválasztásával összefüggésben is vizsgáltuk.
111 - 114
Nyelv:
magyar
angol
Típus:
Article
Formátum:
Adobe PDF
application/pdf
Azonosító:
Forrás:
Erdélyi Múzeum-Egyesület
Kapcsolat:
Fiatal Műszaki Tudományos Ülésszaka 15
Létrehozó:
Erdélyi Múzeum-Egyesület