Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
Áramlatélmény a tanórán
|
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10598/11206 |
|---|---|
| Archívum: | EDA |
| Gyűjtemény: |
2. AZ EME KIADVÁNYAI - PUBLICAȚII PROPRII (SMA) - OWN PUBLICATIONS (TMS) - EIGENE VERÖFFENTLICHUNGEN (SMV)
Műszaki Tudományos Füzetek - FMTÜ Sorozatok - Serii - Series - Bücherreihen 2010 - FMTÜ XV. sz. |
| Cím: |
Áramlatélmény a tanórán
Flow in Teaching
|
| Létrehozó: |
Fűzi, Beatrix
|
| Közreműködő: |
Bitay, Enikő
|
| Kiadó: |
Erdélyi Múzeum-Egyesület
|
| Dátum: |
2010-11-17T14:03:05Z
2010-11-17T14:03:05Z
2010
|
| Téma: |
Flow (áramlatélmény)
Tanári siker
Lelki egészség
Oktatási módszerek
Tanár-diák viszony
Flow
Success in teaching
Mental health
Teaching methods
Contact between teacher and student
|
| Tartalmi leírás: |
Abstract
The study reports of a teacher-research’s results. The focus was on factors which could be influence the success of pedagogical work and teachers’ mental health. One of the studied questions was: how could teaching be a flow-experience? Attitude scales and interviews were used to collect information. Important findings were that the intellectual co-operation with the students and partnership with them help the flow-experience to come into existence.
Összefoglalás
A tanórai eredményesség fokozásához és a tanárok lelki egészségének megőrzéséhez kíván hozzájárulni a tanórai áramlatélménnyel kapcsolatos kutatás. Feltételezéseink szerint az óra eredményességéről tájékoztat, hogy megjelentek-e benne az áramlatélmény elemei. Az elemzésekben felhasznált adatokat attitűdskálák és interjúk segítségével gyűjtöttük. A flow tanórákon való megjelenését a tanárok közérzetével, diákjaikkal való viszonyával és módszerválasztásával összefüggésben is vizsgáltuk.
111 - 114
|
| Nyelv: |
magyar
angol
|
| Típus: |
Article
|
| Formátum: |
Adobe PDF
application/pdf
|
| Azonosító: | |
| Forrás: |
Erdélyi Múzeum-Egyesület
|
| Kapcsolat: |
Fiatal Műszaki Tudományos Ülésszaka 15
|
| Létrehozó: |
Erdélyi Múzeum-Egyesület
|