Ugrás a tartalomhoz

A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1501/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Media and communication
Type = Article
Cím:
A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna
Létrehozó:
Horváth, Dóra
Nádasi, Katalin
Kiadó:
PTE KTK
Dátum:
2010
Téma:
Marketing
Media and communication
Tartalmi leírás:
Ha az utca emberét megkérdezzük arról, hogy mit gondol a reklámokról,a válasz nagy valószínűséggel az lesz, hogy túl sok van belőlük és amennyire lehet, kerüli őket. Ha továbbmegyünk és azt a kérdést tesszük fel, hogy mit gondol a mobiltelefonokra érkező reklámjellegű üzenetekről,a válasz várhatóan még elutasítóbb lesz. Kutatásunk mégis azt mutatja,hogy a helyzet nem ilyen egyszerű, a mobiltelefonra érkező reklámüzenet pozitív fogadtatásra számíthat, ha megfelelő időben, megfelelő helyen a megfelelő hírt közli az üzenet küldője.
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Horváth, Dóra and Nádasi, Katalin (2010) A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna. Marketing & Menedzsment, 44 (1). pp. 48-59. ISSN 1219-0349
Kapcsolat: