Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1501/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Media and communication Type = Article |
Cím: |
A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna
|
Létrehozó: |
Horváth, Dóra
Nádasi, Katalin
|
Kiadó: |
PTE KTK
|
Dátum: |
2010
|
Téma: |
Marketing
Media and communication
|
Tartalmi leírás: |
Ha az utca emberét megkérdezzük arról, hogy mit gondol a reklámokról,a válasz nagy valószínűséggel az lesz, hogy túl sok van belőlük és amennyire lehet, kerüli őket. Ha továbbmegyünk és azt a kérdést tesszük fel, hogy mit gondol a mobiltelefonokra érkező reklámjellegű üzenetekről,a válasz várhatóan még elutasítóbb lesz. Kutatásunk mégis azt mutatja,hogy a helyzet nem ilyen egyszerű, a mobiltelefonra érkező reklámüzenet pozitív fogadtatásra számíthat, ha megfelelő időben, megfelelő helyen a megfelelő hírt közli az üzenet küldője.
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Horváth, Dóra and Nádasi, Katalin (2010) A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna. Marketing & Menedzsment, 44 (1). pp. 48-59. ISSN 1219-0349
|
Kapcsolat: |