Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna |
| Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1501/ |
|---|---|
| Archívum: | Corvinus Kutatások |
| Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Media and communication Type = Article |
| Cím: |
A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna
|
| Létrehozó: |
Horváth, Dóra
Nádasi, Katalin
|
| Kiadó: |
PTE KTK
|
| Dátum: |
2010
|
| Téma: |
Marketing
Media and communication
|
| Tartalmi leírás: |
Ha az utca emberét megkérdezzük arról, hogy mit gondol a reklámokról,a válasz nagy valószínűséggel az lesz, hogy túl sok van belőlük és amennyire lehet, kerüli őket. Ha továbbmegyünk és azt a kérdést tesszük fel, hogy mit gondol a mobiltelefonokra érkező reklámjellegű üzenetekről,a válasz várhatóan még elutasítóbb lesz. Kutatásunk mégis azt mutatja,hogy a helyzet nem ilyen egyszerű, a mobiltelefonra érkező reklámüzenet pozitív fogadtatásra számíthat, ha megfelelő időben, megfelelő helyen a megfelelő hírt közli az üzenet küldője.
|
| Típus: |
Article
PeerReviewed
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
Horváth, Dóra and Nádasi, Katalin (2010) A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna. Marketing & Menedzsment, 44 (1). pp. 48-59. ISSN 1219-0349
|
| Kapcsolat: |