Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/448/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Unpublished
Subject = Marketing Subject = Commerce and tourism Type = Thesis |
Cím: |
A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére
|
Létrehozó: |
Kelemen, Zita
|
Dátum: |
2010
|
Téma: |
Marketing
Commerce and tourism
|
Tartalmi leírás: |
A disszertáció a kereskedelmi márkák márkázási stratégiáival foglalkozik. Egy összefoglaló szakirodalmat kínál magyar nyelven a témában. Nemzetközi kitekintéssel ismerteti a tendenciákat és kutatási eredményeket, illetve egy magyarországi kérdőíves kutatás eredményei alapján, optimális márkázási stratégiákat javasol a hedonista és utilitárius termékek kereskedelmi márkázásához.
|
Típus: |
Thesis
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Kelemen, Zita (2010) A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére. PhD, Nyugat-magyarországi Egyetem.
|
Kapcsolat: |