Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére |
| Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/448/ |
|---|---|
| Archívum: | Corvinus Kutatások |
| Gyűjtemény: |
Status = Unpublished
Subject = Marketing Subject = Commerce and tourism Type = Thesis |
| Cím: |
A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére
|
| Létrehozó: |
Kelemen, Zita
|
| Dátum: |
2010
|
| Téma: |
Marketing
Commerce and tourism
|
| Tartalmi leírás: |
A disszertáció a kereskedelmi márkák márkázási stratégiáival foglalkozik. Egy összefoglaló szakirodalmat kínál magyar nyelven a témában. Nemzetközi kitekintéssel ismerteti a tendenciákat és kutatási eredményeket, illetve egy magyarországi kérdőíves kutatás eredményei alapján, optimális márkázási stratégiákat javasol a hedonista és utilitárius termékek kereskedelmi márkázásához.
|
| Típus: |
Thesis
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
Kelemen, Zita (2010) A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére. PhD, Nyugat-magyarországi Egyetem.
|
| Kapcsolat: |