Ugrás a tartalomhoz

Understanding Learner Needs: A Qualitative Study of ESP Learner Needs in EU english Courses in Hungarian Tertiary Education

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/40385
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Disszertációk (ELTE PHD)
Pedagógiai és Pszichológiai Kar PHD
Neveléstudományi Doktori Iskola
Cím:
Understanding Learner Needs: A Qualitative Study of ESP Learner Needs in EU english Courses in Hungarian Tertiary Education
Létrehozó:
Koltai, Andrea
Közreműködő:
Károly, Krisztina
Dátum:
2018
Téma:
Bölcsészettudományok/Nyelvtudományok
hungarian tertiary education
Neveléstudományi D. I./Nyelvpedagógia
magyar felsőoktatás
Nyelv:
angol
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
Formátum:
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
elte:10.15476/ELTE.2018.016
elte:30396184
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess