Ugrás a tartalomhoz

Elektronikus platformok az oktatásban és a könyvtárak változó szerepe

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/40312
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (BTK)
Valóságos könyvtár – könyvtári valóság
Valóságos könyvtár – könyvtári valóság: Könyvtár- és információtudományi tanulmányok 2018
Cím:
Elektronikus platformok az oktatásban és a könyvtárak változó szerepe
Létrehozó:
Nemes, László
Kiadó:
Budapest
ELTE BTK Könyvtár- és Információtudományi Intézet
Dátum:
2018
Téma:
oktatás
elektronikus platformok
könyvtártudomány
Valóságos könyvtár – könyvtári valóság
Tartalmi leírás:
A felsőoktatási szektorban egyre dominánsabbak a jelenlétet nem, vagy csak minimálisan igénylő távoktatási formák. Bár az elektronikus tananyagok, valamint az e-learning keretrendszerek több mint másfél évtizede jelen vannak az oktatásban, az utóbbi években történt széles körű, a mindennapokban is észlelhető technikai ugrás azt eredményezte, hogy immár nem csak szigetszerűen használhatják őket. Az oktatáshoz mindig is hozzá tartoztak a tananyagokat, a kutatáshoz szükséges szakirodalmat, valamint forrásokat gondozó könyvtárak. Összefoglalom az elektronikus tananyagok fajtáit, felépítési lehetőségeit, a könyvtárak szerepét az e-learning folyamatában, valamint bemutatok fejlesztési lehetőségeket. Az összefoglaló alapját képező alkalmazott kutatás aktualitását több már folyó vagy a jövőben induló fejlesztés adja.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bookPart
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:978-963-489-017-1
elte:Kiszl Péter; Csík Tibor
elte:Valóságos könyvtár – könyvtári valóság
elte:10.21862/vkkv2018.329
elte:335
elte:329
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess