Ugrás a tartalomhoz

Akiket a hitelkártya és a könyvtár összeköt: a könyvtár mint a CRM eszköze a Hyundai Card gyakorlatában

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/40333
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (BTK)
Valóságos könyvtár – könyvtári valóság
Valóságos könyvtár – könyvtári valóság: Könyvtár- és információtudományi tanulmányok 2018
Cím:
Akiket a hitelkártya és a könyvtár összeköt: a könyvtár mint a CRM eszköze a Hyundai Card gyakorlatában
Létrehozó:
Juhász, Éva
Kiadó:
Budapest
ELTE BTK Könyvtár- és Információtudományi Intézet
Dátum:
2018
Téma:
Valóságos könyvtár – könyvtári valóság
CRM
Hyundai Card
Costumer Relationship Management
Tartalmi leírás:
A nemzetközi profitorientált vállalatok CRM politikája egyre erőteljesebben összpontosít a társadalmi felelősségvállalásra. A dél-koreai Hyundai Card a közösségépítésre és a kultúra támogatására helyezi a hangsúlyt. Célja a bizalom kiépítése, amely hosszú távon hűséget és elégedettséget, tehát tartós bevételt biztosít a vállalat számára. Ennek érdekében alapították a négy Hyundai Card könyvtárat, amelyek nem nyilvánosak, de – éppen az ügyfélszerzés céljából – látogatásuk feltételei kedvezőek. A könyvtárak teljes jogú tagjai a vállalat ügyfelei, akik a kreditkártyájukat használják olvasó- és kölcsönzőjegyként. A példákból leszűrhető, hogy a vállalat igyekszik megszólítani azt a fogyasztói kört, akiket a hitelkártya és a könyvtár összeköt. A gyakorlat annyira új és egyedi, hogy még nem vizsgálták ezen innovatív CRM lehetséges faktorait. Jelen tanulmány az ország értékteremtő hagyományait, a kommersz filmek kultúraközvetítő szerepét, valamint a vállalat dinamikus szervezeti képességeit vizsgája.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bookPart
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:Kiszl Péter; Csík Tibor
elte:Valóságos könyvtár – könyvtári valóság
elte:10.21862/vkkv2018.321
elte:328
elte:321
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess