Ugrás a tartalomhoz

 

Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel

  • Metaadatok
Tartalom: http://phd.lib.uni-corvinus.hu/310/
Archívum: Corvinus Doktori disszertációk archívum
Gyűjtemény: Állapot = Nem publikált
Témakör = Marketing
Témakör = Döntéselmélet
Típus = Disszertáció
Cím:
Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel
Létrehozó:
Major, Anita
Dátum:
2008-10-29
Téma:
Marketing
Döntéselmélet
Tartalmi leírás:
Az Internet és az abban meglévő lehetőségek napjainkra behálózták a világot - nemcsak a magánéletünket, hanem a vállalatok szakmai, gazdasági lehetőségeit is. Magyarországon egyelőre elképzelhetetlennek tűnik az a gyakorlat, ami az Amerikai Egyesült Államokban már létező szokás: népszavazás az interneten elhelyezett kérdőív segítségével. Hazánkban még gyermekcipőben járnak azok a kezdeményezések, melyek egy bizonyos termék vagy szolgáltatás fogyasztóit, felhasználóit célozzák, véleményük, igényeik pontosabb megismerése, magatartásuk és motivációik feltárása érdekében. Kutatásom céljául ezért tűztem ki az internetes eszközökben, megkérdezésekben rejlő lehetőségek feltárását, a magyar fogyasztók nyitottságának és együttműködő-készségének felmérését e - napjainkban még (jóllehet egyre kevésbé) - rendkívülinek tekinthető megkérdezési mód esetében. (...)
Típus:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
Major, Anita (2008) Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészet és Döntéstámogató Rendszerek Doktori Iskola.
Kapcsolat: