Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel |
| Tartalom: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/310/ |
|---|---|
| Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Marketing Témakör = Döntéselmélet Típus = Disszertáció |
| Cím: |
Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel
|
| Létrehozó: |
Major, Anita
|
| Dátum: |
2008-10-29
|
| Téma: |
Marketing
Döntéselmélet
|
| Tartalmi leírás: |
Az Internet és az abban meglévő lehetőségek napjainkra behálózták a világot - nemcsak a magánéletünket, hanem a vállalatok szakmai, gazdasági lehetőségeit is. Magyarországon egyelőre elképzelhetetlennek tűnik az a gyakorlat, ami az Amerikai Egyesült Államokban már létező szokás: népszavazás az interneten elhelyezett kérdőív segítségével. Hazánkban még gyermekcipőben járnak azok a kezdeményezések, melyek egy bizonyos termék vagy szolgáltatás fogyasztóit, felhasználóit célozzák, véleményük, igényeik pontosabb megismerése, magatartásuk és motivációik feltárása érdekében.
Kutatásom céljául ezért tűztem ki az internetes eszközökben, megkérdezésekben rejlő lehetőségek feltárását, a magyar fogyasztók nyitottságának és együttműködő-készségének felmérését e - napjainkban még (jóllehet egyre kevésbé) - rendkívülinek tekinthető megkérdezési mód esetében. (...)
|
| Típus: |
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
| Azonosító: |
Major, Anita (2008) Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészet és Döntéstámogató Rendszerek Doktori Iskola.
|
| Kapcsolat: |