Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései. Egyetemisták alkoholfogyasztási történeteinek narratív elemzése |
Tartalom: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/190/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Marketing Témakör = Szociológia Típus = Disszertáció |
Cím: |
A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései.
Egyetemisták alkoholfogyasztási történeteinek narratív elemzése
|
Létrehozó: |
Mitev, Ariel Zoltán
|
Dátum: |
2006
|
Téma: |
Marketing
Szociológia
|
Típus: |
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Mitev, Ariel Zoltán (2006) A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései. Egyetemisták alkoholfogyasztási történeteinek narratív elemzése. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
|
Kapcsolat: |