Ugrás a tartalomhoz

 

A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései. Egyetemisták alkoholfogyasztási történeteinek narratív elemzése

  • Metaadatok
Tartalom: http://phd.lib.uni-corvinus.hu/190/
Archívum: Corvinus Doktori disszertációk archívum
Gyűjtemény: Állapot = Nem publikált
Témakör = Marketing
Témakör = Szociológia
Típus = Disszertáció
Cím:
A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései. Egyetemisták alkoholfogyasztási történeteinek narratív elemzése
Létrehozó:
Mitev, Ariel Zoltán
Dátum:
2006
Téma:
Marketing
Szociológia
Típus:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Mitev, Ariel Zoltán (2006) A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései. Egyetemisták alkoholfogyasztási történeteinek narratív elemzése. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
Kapcsolat: