Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései. Egyetemisták alkoholfogyasztási történeteinek narratív elemzése |
| Tartalom: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/190/ |
|---|---|
| Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Marketing Témakör = Szociológia Típus = Disszertáció |
| Cím: |
A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései.
Egyetemisták alkoholfogyasztási történeteinek narratív elemzése
|
| Létrehozó: |
Mitev, Ariel Zoltán
|
| Dátum: |
2006
|
| Téma: |
Marketing
Szociológia
|
| Típus: |
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
Mitev, Ariel Zoltán (2006) A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései. Egyetemisták alkoholfogyasztási történeteinek narratív elemzése. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
|
| Kapcsolat: |