Ugrás a tartalomhoz

 

Fogyasztói etnocentrizmus. A sztereotípiák, az etnocentrizmus és az országeredet imázs hatása a hazai és a külföldi termékek megítélésére

  • Metaadatok
Tartalom: http://phd.lib.uni-corvinus.hu/188/
Archívum: Corvinus Doktori disszertációk archívum
Gyűjtemény: Állapot = Nem publikált
Témakör = Pszichológia
Témakör = Marketing
Típus = Disszertáció
Cím:
Fogyasztói etnocentrizmus. A sztereotípiák, az etnocentrizmus és az országeredet imázs hatása a hazai és a külföldi termékek megítélésére
Létrehozó:
Malota, Erzsébet
Dátum:
2003
Téma:
Marketing
Pszichológia
Típus:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Malota, Erzsébet (2003) Fogyasztói etnocentrizmus. A sztereotípiák, az etnocentrizmus és az országeredet imázs hatása a hazai és a külföldi termékek megítélésére. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
Kapcsolat: