Ugrás a tartalomhoz
TUdományos DOkumentumok Közös Keresője
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
HUN-REN SZTAKI DSD
Fogyasztói etnocentrizmus. A sztereotípiák, az etnocentrizmus és az országeredet imázs hatása a hazai és a külföldi termékek megítélésére
Metaadatok
Tartalom:
http://phd.lib.uni-corvinus.hu/188/
Archívum:
Corvinus Doktori disszertációk archívum
Gyűjtemény:
Állapot = Nem publikált
Témakör = Pszichológia
Témakör = Marketing
Típus = Disszertáció
Cím:
Fogyasztói etnocentrizmus. A sztereotípiák, az etnocentrizmus és az országeredet imázs hatása a hazai és a külföldi termékek megítélésére
Létrehozó:
Malota, Erzsébet
Dátum:
2003
Téma:
Marketing
Pszichológia
Típus:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
http://phd.lib.uni-corvinus.hu/188/1/malota_erzsebet.pdf
Malota, Erzsébet (2003) Fogyasztói etnocentrizmus. A sztereotípiák, az etnocentrizmus és az országeredet imázs hatása a hazai és a külföldi termékek megítélésére. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
Kapcsolat:
http://phd.lib.uni-corvinus.hu/188/