Ugrás a tartalomhoz

 

A piackutatásból származó információk vezetői felhasználása, és az arra ható tényezők vizsgálata = Managerial use of market research information and its influencing factors

  • Metaadatok
Tartalom: http://phd.lib.uni-corvinus.hu/177/
Archívum: Corvinus Doktori disszertációk archívum
Gyűjtemény: Állapot = Nem publikált
Témakör = Marketing
Témakör = Vállalati vezetés és politika
Témakör = Innováció, tudásgazdaság
Típus = Disszertáció
Cím:
A piackutatásból származó információk vezetői felhasználása, és az arra ható tényezők vizsgálata = Managerial use of market research information and its influencing factors
Létrehozó:
Keszey, Tamara
Dátum:
2003
Téma:
Marketing
Vállalati vezetés és politika
Innováció, tudásgazdaság
Típus:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
Keszey, Tamara (2003) A piackutatásból származó információk vezetői felhasználása, és az arra ható tényezők vizsgálata = Managerial use of market research information and its influencing factors. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
Kapcsolat: