Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
#BREW: influencer-kísérlet az Instagram újhullámos kávéközösségében |
Tartalom: | https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/39486/1/I_Digitalis_Bolcseszet_Dragon_Zoltan_Sebest%c3... |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (BTK) Digitális Bölcsészet |
Cím: |
#BREW: influencer-kísérlet az Instagram újhullámos kávéközösségében
|
Létrehozó: |
Dragon, Zoltán
Sebestény, Csilla
|
Közreműködő: |
ELTE szervezeti egységen kívüli
|
Dátum: |
2018
|
Téma: |
branding
marketing
digital ethnography
social media
arculattervezés
digitális etnográfia
közösségi média
Digitális Bölcsészet
|
Tartalmi leírás: |
A #BREW egy közösségi média kísérletnek indult 2015 őszén, melynek célja
az volt, hogy valós, konkrét példán, empirikus bevonódáson keresztül tesztelje
egyrészt az Instagram képmegosztó közösségi oldal működési mechanizmusát,
másrészt feltárja, miként lehet ezt a mechanizmust arra használni, hogy adott
időn belül influencerként tudjon megjelenni bárki. Az újhullámos kávés közösség
jól körülhatárolható csoportja alkalmat adott arra, hogy a vizuális esztétika és
a csoportidentitás összefüggéseit vizsgáljuk, miközben út nyílt egy alternatív
marketinges keret felállítására is, amely a közösségi platform gazdasági oldalára
enged rátekintést a működési logika és az algoritmus mechanizmusainak feltárása
révén. A kutatás így a digitális bölcsészet és a digitális etnográfia, valamint az
online marketing eddig egymással nem dialogizáló területeit köti össze úgy, hogy
érvényes megállapításokat tesz a jelen pillanatban a Z- és Y-generáció számára
talán legfontosabb közösségi platform működéséről.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
elte:10.31400/dh-hun.2018.1.238
elte:1
elte:Digitális Bölcsészet
elte:216
elte:203
elte:1
|
Kapcsolat: |
info:eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/227878
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|