Ugrás a tartalomhoz

#BREW: influencer-kísérlet az Instagram újhullámos kávéközösségében

  • Metaadatok
Tartalom: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/39486/1/I_Digitalis_Bolcseszet_Dragon_Zoltan_Sebest%c3...
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (BTK)
Digitális Bölcsészet
Cím:
#BREW: influencer-kísérlet az Instagram újhullámos kávéközösségében
Létrehozó:
Dragon, Zoltán
Sebestény, Csilla
Közreműködő:
ELTE szervezeti egységen kívüli
Dátum:
2018
Téma:
branding
marketing
digital ethnography
social media
arculattervezés
digitális etnográfia
közösségi média
Digitális Bölcsészet
Tartalmi leírás:
A #BREW egy közösségi média kísérletnek indult 2015 őszén, melynek célja az volt, hogy valós, konkrét példán, empirikus bevonódáson keresztül tesztelje egyrészt az Instagram képmegosztó közösségi oldal működési mechanizmusát, másrészt feltárja, miként lehet ezt a mechanizmust arra használni, hogy adott időn belül influencerként tudjon megjelenni bárki. Az újhullámos kávés közösség jól körülhatárolható csoportja alkalmat adott arra, hogy a vizuális esztétika és a csoportidentitás összefüggéseit vizsgáljuk, miközben út nyílt egy alternatív marketinges keret felállítására is, amely a közösségi platform gazdasági oldalára enged rátekintést a működési logika és az algoritmus mechanizmusainak feltárása révén. A kutatás így a digitális bölcsészet és a digitális etnográfia, valamint az online marketing eddig egymással nem dialogizáló területeit köti össze úgy, hogy érvényes megállapításokat tesz a jelen pillanatban a Z- és Y-generáció számára talán legfontosabb közösségi platform működéséről.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:10.31400/dh-hun.2018.1.238
elte:1
elte:Digitális Bölcsészet
elte:216
elte:203
elte:1
Kapcsolat:
info:eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/227878
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess