Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
Város és nagyvállalat együttműködése hírnevük alakításában: Győr és az Audi Hungaria Zrt. |
Tartalom: | https://tet.rkk.hu/index.php/TeT/article/view/2867 |
---|---|
Archívum: | Tér és Társadalom |
Gyűjtemény: | Kitekintő |
Cím: |
City and a company cooperation in reputation management: Győr city and the Audi Hungaria
Város és nagyvállalat együttműködése hírnevük alakításában: Győr és az Audi Hungaria Zrt.
|
Létrehozó: |
Jakab, Petra
Konczosné Szombathelyi, Márta
|
Kiadó: |
Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont
|
Dátum: |
2018-03-01
|
Tartalmi leírás: |
Ahogy a fogyasztási javak piacán versenyfutás zajlik a fogyasztókért, úgy versenyeznek a harmadik évezred városai a lakosokért, a befektetőkért, a nagyvállalatokért, a turistákért. E versenyfutásban nagy fegyvertény a város imázsa, jó hírneve, reputációja, ezek tudatos alakítása. Győr, a dinamikusan fejlődő város gazdasága többszöri modellváltás után az autóiparra épül, fő pillére a városban telephelyet alapító, jelentős nemzetközi nagyvállalat, az Audi Hungaria Zrt.
A kutatás célja, hogy a PR, a városmarketing, a városi és vállalati hírnévkutatás közös metszeteként új aspektusban világítson rá a közös térben levő gazdasági és önkormányzati szektor még hatékonyabb együttműködési lehetőségeire.
A tanulmányból a vállalat és város hírnévépítési folyamatáról, ezek közös mozzanatairól adunk képet, amely – az elméleten túl – a gyakorlatban is hasznosítható információkat nyújt. A hírnévelemek, a hírnév alakításának folyamatvizsgálata során azt mutatjuk be, hogyan tud együttműködésük során egy nagyvállalat és a neki otthont adó város hírnevük stratégiai alakításában szinergiákat felmutatni, ezáltal a területi tőkét erősíteni.
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.17649/TET.32.1.2867
|
Forrás: |
Tér és Társadalom; Évf. 32 Szám 1 (2018); 97-112
2062-9923
0237-7683
|
Kapcsolat: |