Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Francia óvodapedagógusok naplójegyzeteinek elemzése |
| Tartalom: | http://publikaciotar.repozitorium.bgf.hu/811/1/jarmai_erzsebet_maria_mtmt2963263.pdf |
|---|---|
| Archívum: | BGE Publikációtár |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = óvodapedagógus Tárgyszó = Motiváció Tárgyszó = elégedettség Típus = Könyv része |
| Cím: |
Francia óvodapedagógusok naplójegyzeteinek elemzése
|
| Létrehozó: |
Jármai Erzsébet Mária
|
| Kiadó: |
Babeş-Bolyai Tudományegyetem Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézet
|
| Dátum: |
2015
|
| Tartalmi leírás: |
Az óvónők bejegyzéseiből leszűrt jelenségeket megmagyarázza a Maslow által kidolgozott elmélet. Maslow szükséglet-piramisának elemei jól illeszthetők Herzberg motivációs faktoraihoz. Az óvónőkre is igaz, hogy szakmai lelkesedésük, elkötelezettségük a megelégedettségből táplálkozik, amely pozitív élménytartalommal a szakmai identifikáció megvalósulását, valamint a pályakötődést erősíti (RITOÓKNÉ 2006). A vizsgálat rávilágít, hogy milyen okok állnak a pozitív és negatív érzelmi hatások hátterében és irányt mutat, milyen területeken, milyen megoldásokkal lehet a munka hatékonyságán javítani és optimálisabb feltételeket biztosítani az óvodai generáció nevelésének érdekében.
|
| Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Jármai Erzsébet Mária (2015) Francia óvodapedagógusok naplójegyzeteinek elemzése. In: Tudás – Tanulás – Szabadság. Neveléstudományi Konferencia 2014. Konferenciakötet. Babeş-Bolyai Tudományegyetem Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézet, Kolozsvár, pp. 35-41. ISBN 978-973-0-18967-4
|
| Kapcsolat: |