Ugrás a tartalomhoz

 

Az indirekt felszólítás, mint az akaratorientálás eszköze a reklámban

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.repozitorium.bgf.hu/557/1/t_003.pdf
Archívum: BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Tárgyszó = Pszicholingvisztika
Tárgyszó = Reklám
Tárgyszó = Reklámpszichológia
Típus = Cikk
Cím:
Az indirekt felszólítás, mint az akaratorientálás eszköze a reklámban
Létrehozó:
Trombitás Endre
Dátum:
2004
Típus:
Cikk
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Trombitás Endre (2004) Az indirekt felszólítás, mint az akaratorientálás eszköze a reklámban. Szakmai Füzetek (13. sz.). pp. 48-51. ISSN 1587-5881
Kapcsolat: