Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
La rumeur, phénoméne social et outil de l'enseignement du marketing en francais |
| Tartalom: | http://publikaciotar.repozitorium.bgf.hu/555/1/szf_27_08.pdf |
|---|---|
| Archívum: | BGE Publikációtár |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = Francia nyelv Tárgyszó = Oktatás Tárgyszó = Marketing Típus = Cikk |
| Cím: |
La rumeur, phénoméne social et outil de l'enseignement du marketing en francais
|
| Létrehozó: |
Törökné Szilágyi Katalin
|
| Dátum: |
2009
|
| Típus: |
Cikk
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Törökné Szilágyi Katalin (2009) La rumeur, phénoméne social et outil de l'enseignement du marketing en francais. Szakmai Füzetek (27. sz.). pp. 68-73. ISSN 1587-5881
|
| Kapcsolat: |