Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A lojális munkatárs szerepe a minőségi szolgáltatásokban |
| Tartalom: | http://publikaciotar.repozitorium.bgf.hu/183/1/karakasne%20rudolfne_a%20lojalis%20munkatars.pdf |
|---|---|
| Archívum: | BGE Publikációtár |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = Minőségmenedzsment Tárgyszó = Személyzet Tárgyszó = Szállodaipari szolgáltatás Tárgyszó = Vendéglátóipari szolgáltatás Típus = Könyv része |
| Cím: |
A lojális munkatárs szerepe a minőségi szolgáltatásokban
|
| Létrehozó: |
Karakasné Morvay Klára
Rudolfné Katona Mária
|
| Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
|
| Dátum: |
2009
|
| Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Karakasné Morvay Klára és Rudolfné Katona Mária (2009) A lojális munkatárs szerepe a minőségi szolgáltatásokban. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 107-122.
|
| Kapcsolat: |