Ugrás a tartalomhoz

 

A fenntartható fejlődésre nevelés lehetőségei

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2882/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Unpublished
Subject = Culture, sport
Subject = Philosophy
Subject = Ecology
Subject = Media and communication
Subject = Pedagogy
Type = Other
Cím:
A fenntartható fejlődésre nevelés lehetőségei
Létrehozó:
Bokor, Tamás
Kiadó:
-
Dátum:
2015
Téma:
Philosophy
Culture, sport
Ecology
Media and communication
Pedagogy
Tartalmi leírás:
E tanulmány azt vizsgálja, hogy a fenntartható fejlődés közgazdasági fogalmát miképpen lehet hatékonyan bevezetni a köznevelésbe és az iskolán kívüli nevelési tevékenységbe. A fenntartható fejlődésre úgy tekintünk, mint gazdasági, társadalmi és környezetvédelmi szempontokat egyesítő elméletre és gyakorlatra. A vizsgált didaktikai célok tekintetében abból indulunk ki, hogy a fenntartható fejlődés megköveteli az etikai gondolkodást, s csak erre építve nyílik lehetőség a téma bemutatására és a cselekedtetésre. A meglévő gyakorlatok bemutatásában hangsúlyos szerepet kapnak a médiaalapú megközelítések, különösen a játékosítás (gamification) és az újmédia-eszközök.
Típus:
Other
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Bokor, Tamás (2015) A fenntartható fejlődésre nevelés lehetőségei. -. (Unpublished)
Kapcsolat: