Ugrás a tartalomhoz

 

A Country in the Eye of the World. The Presentation of the Nation Brand Index by Austria's Analysis
Egy ország a világ szemében. A Nation Brand Index bemutatása Ausztria elemzésén keresztül

  • Metaadatok
Tartalom: http://tet.rkk.hu/index.php/TeT/article/view/1207
Archívum: Tér és Társadalom
Gyűjtemény: Kitekintő
Cím:
A Country in the Eye of the World. The Presentation of the Nation Brand Index by Austria's Analysis
Egy ország a világ szemében. A Nation Brand Index bemutatása Ausztria elemzésén keresztül
Létrehozó:
Nagy, Beáta
Kiadó:
Centre for Economic and Regional Studies, Hungarian Academy of Sciences
Dátum:
2008-12-01
Téma:
országimázs; márka; Nation Brand Index; Ausztria
Tartalmi leírás:
Az Anholt-féle Nation Brand Index elmélete mára az egyik legelismertebb módszer az országimázskutatás területén. A technika alaposabb vizsgálata érdekében az eredeti kutatásokba be nem vont Ausztria elemezésére került sor. Ezzel nemcsak az elmélet, hanem a mindig „semleges" ország egyediségét is megismerhettük. A tanulmány keretét egy saját beillesztési módszerrel felállított hipotézis és annak bizonyítása adja.
Formátum:
text/html
application/pdf
Azonosító:
10.17649/TET.22.4.1207
Forrás:
Tér és Társadalom; Évf. 22, Szám 4 (2008); 205–219.
Tér és Társadalom; Évf. 22, Szám 4 (2008); 205–219.
Létrehozó:
Authors who publish with this journal agree to the following terms: Authors retain copyright and grant the journal right of first publication, with the work 3 months after publication simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
A folyóiratban publikálni kívánó szerzők elfogadják a következő feltételeket: A szerzők megtartják a szerzői jogokat, de a folyóiratnak adják az első közlés jogát. A megjelenés után három hónappal a tanulmány a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! -Ne változtasd! 3.0 licensz alá kerül, amely mások számára lehetővé teszi, hogy a cikket módosítás nélkül, a szerzők és az első megjelenés helyének feltüntetésével nem kereskedelmi céllal szabadon felhasználják.A szerzők jogosultak további szerződéseket kötni az itt megjelent tanulmány más helyen történő, nem kizárólagos terjesztéséről (pl. könyvben való megjelenés), amennyiben az eredeti megjelenés helyét feltüntetik.