Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A terápiamenedzsment-programok létjogosultsága, eredményessége és gazdaságossága = Rationale, Effectiveness and Economy of Therapy Management Programmes |
Tartalom: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/925/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy Típus = Disszertáció |
Cím: |
A terápiamenedzsment-programok létjogosultsága, eredményessége és gazdaságossága = Rationale, Effectiveness and Economy of Therapy Management Programmes
|
Létrehozó: |
Molnár, Márk Péter
|
Dátum: |
2016-10-03
|
Téma: |
Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy
|
Tartalmi leírás: |
Empirikus kutatásommal arra szeretnék választ találni, hogy egy átfogó terápiamenedzsment-program eredményességét miként lehet vizsgálni objektív, tudományos eszközökkel, vagyis azt próbálom mérni, hogy egy program hatására miként alakul a páciensek beteg-együttműködésének mértéke. A program eredményességének mérése során azt próbálom meg kimutatni, hogy a terápiamenedzsment-programban részt vett páciensek 3-6-12 hónapos perzisztenciája miként viszonyul a kontrollcsoportéhoz képest. ____ With my empirical research, I will try to establish how to assess the effectiveness of a comprehensive therapy management programme using objective, scientific methods. I will try to measure how the implementation of such a programme impacts the levels of patient adherence. I will try to compare the 3, 6 and 12-month persistence values of the patients that participate in the therapy management programme with those of the control group.
|
Típus: |
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
Azonosító: |
Molnár, Márk Péter (2016) A terápiamenedzsment-programok létjogosultsága, eredményessége és gazdaságossága = Rationale, Effectiveness and Economy of Therapy Management Programmes. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2016038
|
Kapcsolat: |